یک‌شنبه 15 مهر 1403

مسی: بعد از کرونا نه فوتبال و نه زندگی مثل سابق نخواهد بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مسی: بعد از کرونا نه فوتبال و نه زندگی مثل سابق نخواهد بود

تهران - ایرنا - «لیونل مسی» معتقد است که بعد از پاندمی ویروس کرونا، «فوتبال دیگر مثل گذشته نخواهد بود» و از دیدن اینکه بسیاری از مردم شاهد مرگ دوستان و اعضای خانواده خود بوده اند، «به شدت آزار دیده است.»

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفت‌وگو با ال‌پایس گفت: آنها حتی نتوانستند با عزیزانشان خداحافطی کنند. هیچ چیز بدتر از این نیست که کسانی را از دست بدهید که بیشتر از همه برایتان عزیز هستند.

وی ادامه داد: تقریبا همه ما در مورد دنیای بعد از کرونا شک و تردید داریم. فراتر از قرنطینه و شرایطی که همه ما را غافلگیر کرد، برخی از مردم شرایط به شدت بدی را تجربه کردند زیرا شیوع کرونا آنها را به نحوی شدیدتر تحت تاثیر قرار داد؛ مثل افرادی که دوستان و اعضای خانواده خود را بدون فرصت خداحافظی از دست دادند.

مسی در ادامه گفت: فکر می‌کنم در این بحران نکات منفی بسیاری وجود داشت اما هیچ چیزی بدتر از این نیست که کسانی را که بیشتر از همه دوست دارید، از دست بدهید؛ موضوعی که به شدت مرا آزار داده و به نظر برای هیچ انسانی عادلانه نیست.

مرد مینیاتوری آلبی سلسته در پایان گفت که پس از پشت سر گذاشتن بحران، فوتبال هرگز مثل سابق نخواهد بود و اینکه ما باید با عادات و هنجارهای تازه وفق پیدا کنیم.

*س_برچسب‌ها_س*