چهارشنبه 11 مهر 1403

مسی به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مسی به پیشنهاد نجومی الهلال نه گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، دو خبرنگار آرژانتینی گفته‌اند لیونل مسی به پیشنهاد تیم الهلال عربستان برای عقد قرارداد با این تیم، پاسخ منفی داده است. پیشنهاد سعودی‌ها به ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن دستمزد 400 میلیون یورویی در سال بوده است.

«جرمن گروا» خبرنگار شبکه تلویزیونی tycsports نوشته با نه گفتن به پیشنهاد الهلال می‌خواهد در فوتبال اروپا بماند و این در حالی است که پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن به او با کاهش قرارداد همراه است اما بارسلونا مشتاق به حضور دوباره مسی در نیوکمپ است.

«فرناندو چیس» خبرنگار خبرگزاری اسپانیایی «افه» نیز نوشته است: مسی پیشنهاد 400 میلیون یورویی الهلال برای حضور در لیگ عربستان را رد کرده و قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در بالاترین سطح به کار خود ادامه دهد.

او در ادامه می‌نویسد: کاپیتان تیم قهرمان جهان در بین ماه‌های آوریل و می (این ماه و ماه آینده میلادی) درباره آینده خود تصمیم می‌گیرد. جدایی از پاری‌سن‌ژرمن نیز همراه با حفظ ارتباطات تجاری با مالکان قطری آن خواهد بود. مسی همچنین با وجود رد پیشنهاد الهلال، سفیر گردشگری عربستان باقی خواهد ماند.

گفته شده مذاکرات مدیر برنامه‌های مسی 35 ساله با پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده و بارسلونا هم که با پیچیدگی‌های قانون بازی جوانمردانه مالی روبرو است برای بازگرداندن کاپیتان سابق خود، باید دستمزد بازیکنان کنونی و همچنین مسی را شدیداً کاهش دهد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مسی الهلال لیونل مسی پاری‌سن‌ژرمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است