چهارشنبه 4 مهر 1403

مشارکت حداکثری در انتخابات مایه سرافرازی کشور است / خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی فراموش نمی‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشارکت حداکثری در انتخابات مایه سرافرازی کشور است / خدمت‌رسانی آیت‌الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی فراموش نمی‌شود

مولوی خالقی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات یعنی سرافرازی ایران در جهان می‌شود، گفت: مردم در انتخاب فرد اصلح به کارنامه افراد دقت کنند و ببینند آیا به فکر نگهداری صندلی خودشان بودند یا به نفع مردم کار کرده‌اند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدلعزیز خالقی امام جماعت اهل سنت روستای درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: انتخابات 1400 همه جانبه و به طور کلی نسبت به انتخابات‌های سالهای قبل اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: مردم باید شرکت پرشور در انتخابات داشته باشند چراکه مسئله، مسئله اسلام و کفر است. کفر جهانی وقتی در ایران تورم، گلایه و مشکلات مردم را مشاهده می‌کند می‌گوید کسی در انتخابات ایران شرکت نکرده و رای نخواهد داد.

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان بیان کرد: اما وظیفه مسلمانان این است که مطالبات خود را از دولت داشته باشند و در روز 28 خرداد که روز ملی و نهادی است با مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کرده، رای بدهند و چشم دشمنان را کور کنند.

مولوی خالقی عنوان کرد: مردم از بین کاندیداهایی که تایید صلاحیت شدند، اصلح را انتخاب کنند. هر نفر برای انتخاب اصلح باید فکر کند، جوانب را در نظر گرفته و هر کسی که نظر او شایسته‌تر باشد به او رای دهد.

وی با بیان این‌که حضور پای صندوق رای شرط است، اظهار کرد: میزان مشارکت بسیار مهم است چراکه با مشارکت حداکثری می‌توان سرفرازی ایران را در جهان نمایان کرد.

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: ملت ایران با تمام سختی‌هایی که در حوزه اقتصادی دارد اما برای مسائل سیاسی روز خود به نحو احسن اظهار آمادگی می‌کند.

مولوی خالقی در مورد انتخاب اصلح، بیان کرد: افرادی که به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی و تایید صلاحیت شدند هرکدام در گذشته سمت و کارایی داشته و کارهای آنها برای مردم مشخص است.

وی افزود: مردم باید کارنامه نامزدها را مطالعه و بررسی کنند برنامه‌های آینده این افراد را نیز در نظر گرفته و نگاه کنند که آیا این فرد در مسئولیت قبلی موفق بوده که بتواند در سمت ریاست جمهوری موفق باشد و می‌تواند ملت را راضی کند یا نه؟ با توجه به شرایط اقتصادی، معیشتی، گرانی و کمبودهایی که در حال حاضر در کشور شاهد هستیم برنامه و توانایی نامزدها باید بررسی شود. رضایت مردم نیز شرط است و رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که برای مردم کار کند، جلوی تورم را گرفته و رضایت مردم را جلب کند.

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: این نکاتی که مطرح شد مسائلی است که در خدمات گذشته برخی از نامزدها مشخص است. رئیس جمهور آینده باید مردمی باشد و مردم نیز برای انتخاب اصلح نگاه کنند هر کدام از این نامزدها برای مردم چه کرده‌اند؟ آیا به فکر نگهداری صندلی خودشان بودند یا به نفع مردم کار کرده اند؟

مولوی خالقی اظهار کرد: با در نظر گرفتن این ملاک‌ها ان‌شاءالله مردم اصلح را از نظر دین، سیاست، برنامه خدماتی و... با بررسی همه جانبه انتخاب کنند.

برپایی ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی در روستای درمیان

وی از برپایی ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی در روستای درمیان خبر داد و در حمایت از ایشان، افزود: آیت الله رئیسی چندین دوره است که نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خراسان جنوبی هستند و تاکنون چندین نوبت به شهرستان درمیان سفر کرده‌اند.

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان با بیان این‌که تمام مردم شهرستان درمیان با آیت الله رئیسی آشنا هستند، اظهار کرد: برنامه‌های خدماتی ایشان در دادگاه و دادسراها از گذشته بوده است.

مولوی خالقی تصریح کرد: مردم به خوبی از خدمات آیت الله رئیسی به محرومان اطلاع داشته و خدمات را لمس کرده‌اند.

خدمت رسانی آیت الله رئیسی به روستاهای محروم و مرزی

وی خاطرنشان کرد: طی مدت زمانی که آیت الله رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی مسئولیت داشتند از درآمد آستان قدس به محروم‌ترین روستاها کمک کرده و تمام مردم از خدمات ایشان بهره‌مند شده و این به عنوان محبتی در دل مردم به یادگار مانده و فراموش نخواهد شد چراکه طی گذشت چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی کسی تاکنون این گونه به مردم خدمت رسانی نکرده بود.

امام جماعت اهل سنت روستای درمیان گفت: این‌که در روستای مرزی درمیان ستاد تبلیغات مردمی آیت الله رئیسی راه‌اندازی شده یعنی مردم نسبت به ایشان شناخت دارند.

مولوی خالقی ضمن دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: انتخابات مبارزه بین حق و باطل است و کثرت آرا را می‌طلبد و مردم شریف ایران باید این را بدانند که مشارکت حداکثری باعث شکست دشمن است لذا دعوت می‌شود در پای صندوق ها حضور بهم برسانند و به کاندیدای مورد نظر رای دهند.

انتهای پیام /