جمعه 31 فروردین 1403

مجلس خبرگان

مجلس خبرگان

وب‌گاه تابناک

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلاست چراکه سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در سفر به استان سمنان با آیت‌الله سیدمحمدشاهچراغی نماینده سابق ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع، اظهار داشت: به سرزمینی به نام بقیع نباید به عنوان یک قبرستان نگاه کرد. نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از قبرستان‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، گفت: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس درس ها و پیامدهای گوناگونی را برای جهان امروز به یادگار خواهد گذاشت که بخش مهمی از آن در روزهای گذشته مورد توجه و اشاره تحلیل گران و سیاستمداران ایران و دیگر کشورها قرار گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک‌های چپ و راست که بعد‌ها وابستگی آن‌ها به سرویس‌های جاسوسی خارجی و همچنین سازمان ساواک مشخص شد، یک صدا از لزوم «انحلال ارتش» سخن می‌گفتند. ظاهر سخن آنان نیز عوام‌فریب و موجه می‌نمود، گروهک‌ها و برخی افراد که هنوز چهره‌های آنان برای مردم شناخته شده نبود می‌گفتند ارتش طاغوتی و باقی‌مانده از رژیم سرنگون شده،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ما می‌خواستیم ارتش تصفیه شود. آقای روحانی نظرش این بود که تیپ نوهد باید منحل شود. به هر جهت نوهد گارد ویژه شاه بودند. ایشان می‌گفت منحل شود؛ اما چمران می‌گفت خیر! ما می‌توانیم از این‌ها استفاده کنیم. آقای روحانی نقش موثری در تصفیه ارتش نداشت. بعید می‌دانم که با دکتر چمران هم اختلافی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عملیات موشکی اخیر، بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود و کاری کرد که این‌ها دیگر هرگز نتوانند در منطقه و جهان کمر راست کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خودروی غیرنظامی در لبنان هدف پهپاد رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه فرانسوی «فیگارو» پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را یک موفقیت راهبردی بزرگ برای تهران دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دقیقا می‌دانست که با دستور حمله به کنسولگری ایران در دمشق چه اتفاقی رخ می‌دهد، اما حمله ایران به اراضی اشغالی، ضعف طرف اسرائیلی را برملا کرد و نشان داد که تل‌آویو برای مراقبت از خود به دیگران محتاج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پس از عملیات موشکی موفقیت‌آمیز در سرزمین‌های اشغالی، در عرصه دیپلماسی نیز ایران مانع تصویب قطعنامه در شورای امنیت شد که این توفیقات ناشی از اتحاد و هماهنگی میدان و دیپلماسی در کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده بود، ابلاغ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، روزآمدسازی سند تحول قضایی با عنایت به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب بر موضوع تحول در قوه قضاییه به عنوان مهمترین مطالبه در دیدار با مسئولان قضایی در سال‌های اخیر و تاکید بر اجرا و روزآمدسازی سند تحول قضایی در سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه و نیز پایان دوره زمانی اجرای سند تحول قضایی در اسفند 1402در دستور کار قوه قضاییه...