چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

مشارکت گسترده مردم خاتم در انتخابات در ساعات اولیه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشارکت گسترده مردم خاتم در انتخابات در ساعات اولیه

بهبودزاده گفت: تاکنون 5هزارنفراز مردم خاتم در انتخابات شرکت کرده اند که براساس جمعیت واجدین رای دهنده حدود20درصد تاکنون در انتخاات شرکت کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، محمد رضا بهبود زاده در ارتباط برخط با ستاد انتخابات استان یزد با اعلام اینکه تاکنون حدود5هزارنفر از مردم خاتم در انتخابات شرکت کرده اند اظهار داشت: خوشبختانه مردم شهرستان خاتم با بصیرت مثال زدنی از ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر بوده اند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان خاتم تعامل وهمکاری بسیار خوبی بین عوامل اجرایی و نظارت وجود داشته وبه واسطه همین تعامل بر مشکلات جزئی که وجود داشته به خوبی برطرف کرده اند.

بهبود زاده با اشاره به اینکه در سطح شهرستان خاتم 110صندوق اخذ رای تدارک دیده شده است تصریح کرد: از این تعداد52صندوق برای ریاست جمهوری و 5صندوق برای انتخابات شهر وروستا تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی در سطخ شهرستان خاتم گزارش نشده است تصریح کرد: حدود600 نفر عوامل اجرایی وظیقه برگزاری انتخابات را درسطح شهرستان برعهده دارند.

فرماندار خاتم در پایان با ذکر اینکه تعداد رای اولی های این شهرستان 664نفر می باشد که امروز با حضور خود در پای صندوقهای رای سن تکلیف سیاسی خود را جشن میگیرندتصریح کرد: توصیه میکنیم مردم بصیر شهرستان خاتم حضورخود را به ساعتهای پایانی روز منتقل نکرده و در همین ساعات رای خود را به صندوق ها بی اندازند.

انتهای پیام /