جمعه 21 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 12 استان و در 4 روز گذشته، از امدادرسانی به بیش از 3 هزار نفر خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 84 قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

سوابق مرد معتاد که در یک کمپ ترک اعتیاد بعد از ارتکاب به قتل، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد، نشان می‌دهد وی سه سال قبل نیز پدرش را کشته بود.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و 2 نفر جان باختند.

مرد میانسال که به علت سوختگی در بیمارستان بستری بود پس از دو هفته راز آتش زدن همسر و پسر 11 ساله‌اش را فاش کرد.

یک زن و 4 مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ 3 نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

کارشناس صدور مجوزهای محصولات حشره کش سازمان غذا و دارو، در ارتباط با نگهداری و مصرف حشره کش‌ها در منزل، نکاتی را متذکر شد.

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، نسبت به تهدیدات مصرف خودسرانه داروهای OTC هشدار داد.

سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای 50 سال به این عارضه دچار می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سه هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد.

استاندار مازندران گفت: جهش تولید با مشارکت مردم و ورود شرکت های دانش بنیان به حوزه کشاورزی محقق می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که سال قبل ترانزیت جاده‌ای کشور 58 درصد رشد داشت، گفت: نزدیک 15 میلیون تن بار در شبکه ترانزینی در این مدت جا به جا شد.

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.