دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از مرگ یک مرد 75 ساله در زنجان براثر برخورد صاعقه خبر داد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از 7 هزار انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا از فراخوان این پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص در خوانایی خبر داد.

مدیر جانشین وقت اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از مصدوم شدن 11 نفر در پی ریزش سقف کاذب دو کلاس درس دانشکده اقتصاد دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد.

مرکز آمار ایران اخیرا گزارشی از وضعیت تعداد، تحصیلات، نوع قراردادهای شغلی و سایر اطلاعات شغلی کارمندان دولت و نهادهای غیردولتی (به‌جز نهادهای نظارتی و انتظامی و دفاعی) را منتشر کرده است. مرور این آمارها خالی از لطف نیست.

رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی کشور گفت: بیش از 70 درصد مواد اولیه دارویی در کشور تولید می‌شود.

بنا بر مصوبه روز گذشته شورای شهر تهران قیمت قبر در بهشت زهرا (س) از 3 میلیون و 900 هزار تومان در سال 1402 به 15 میلیون تومان در سال 1403 رسید.

پنحمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) با شعار «عدالت برای همه، ظلم به هیچکس» امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 با حضور اندیشمندان ایرانی و بین المللی در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های 13 استان کشور خبر داد و گفت: در شرایط بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنید.

فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق همچنین وزش باد شدید گاهی خیلی شدید در بعضی ساعات خبر داد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه تهران شمال به دلیل بارندگی شدید خبر داد.