یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

در لایحه «عفاف‌وحجاب» برای افراد موسوم به سلبریتی، با توجه به جایگاه تاثیر گذار بر جوامع مجازات هایی در نظر گرفته شده است.

لازم به یادآوری است که میانگین دمای کره زمین به 17.01 درجه سانتیگراد رسیده که از رکورد 16.92 درجه سانتیگراد در آگوست 2016 (مرداد 1395) با گرم شدن تابستان در نیمکره شمالی فراتر رفته است.

در گفتمان فمینیستی مهم‌ترین مصداق غیریت مرد است. فمینیست‌ها بدون فرض غیریت مرد از تعریف زن و حقوق زنان باز می‌مانند.

رییس اورژانس سبزوار از مرگ دلخراش کودک سبزواری براثر انفجار اسپری رنگ خبر داد.

جانشین ستاد اربعین استان تهران گفت: زائران اربعین که گذرنامه ندارند هرچه سریعتر برای دریافت آن اقدام کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید تا خیلی شدید و گاهی خیزش گرد و خاک همچنین امکان انتقال گرد و غبار از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.

ضرب و جرح معلولان در کمپی واقع در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مشمولان متولد 1384برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در ماه های محرم و صفر نیازی به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند.

در پی بروز حادثه برای یک کودک در پل عابر پیاده مکانیزه تختی در منطقه 16 تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

رییس روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان از جان باختن دو تن دیگر از مصدومان حادثه آتش‌سوزی واحد بهره‌برداری و نمکزدایی غرب کارون خبر داد.

رئیس محیط زیست شاهرود با اشاره به ضرب و شتم محیط بان شاهرودی توسط سه شکارچی متخلف، گفت: علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری هم اکنون در بیمارستان بستری است.

قتل اسرارآمیز یک زن جوان با شلیک گلوله، پای شوهر او را که صاحب اسلحه استفاده‌شده در قتل هم بود، به پرونده این جنایت باز کرد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در 8 استان از احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و شکستن درختان کهنسال خبر داد.

24 ساعت پس از گم شدن یک دختربچه 6.5 ساله به نام نادیا در شهرستان بهارستان تهران، جسد غرق خون او در گودالی در نزدیکی خانه‌شان پیدا شد.

زنی که متهم است بعد از 10 سال زندگی با شوهر صیغه‌ای، او را آتش زده و کشته، پای میز محاکمه رفت.

وزیر بهداشت به رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران دستور داد تا رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر در شهر ری را تغییر دهد.