دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

در قانون مجازات اسلامی جعل مدرک تحصیلی و دانشگاهی جرم است و برای آن مجازات تعیین شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر داروهای ممنوعه در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق را اعلام کرد.

مردان ناشناس با گروگان گرفتن یک افغانستانی در تهران برای آزادی او 3 هزار دلار خواستند.

راننده تاکسی اینترنتی وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش قصد ازدواج با او را ندارد در اقدامی هولناک وی را به قتل رساند و سپس به کلانتری رفت و خود را تسلیم کرد.

امروز در مناطقی از شمال غرب کشور استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی وزش باد شمالی کاهش نسبی دما و رگبار باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل بلاگر معروف که به دست همسرش و مردی غریبه کشته شده بود در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

دزدی که طی چند سال گذشته با شگرد خاص به داروهای داروخانه دستبرد می زد و آن ها را به خود مال باختگان یا در بازار آزاد به فروش می رساند در حالی دستگیر شد که انبار بزرگ داروهای کمیاب سرقتی وی نیز لو رفت.

به مناسبت دهم محرم روز عاشورای حسینی و سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداران حسینی از مساجد و تکیای چالوس با دستجات سینه‌زنی و زنجیر زنی در سوگ شهادت آن امام همام و یاران باوفایش بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

فرمانده انتظامی ایذه گفت: یک سارق در حین ارتکاب جرم در یک منزل در شهر ایذه جان خود را از دست داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از مرکز نگهداری از کودکان معلول ذهنی حبیب ابن مظاهر بندرعباس بازدید کرد.

گریه می‌کنم به حال خودم که چطور غصه‌ی محرم امسال چنبره زده بود توی دلم، نگاه می‌کنم و به خودم و می‌گویم؛ تو کوچک‌تر از آنی که فکر کنی این علم و بیرق ممکن است روزی زمین بخورد. هرچه بالا رفت، پایین آمد اِلا پرچمت.

ای عزاداران حسین (ع) به خود ببالید که عاشق و شیفته حسینید و عشق به حسین (ع) خیمه همیشه افراشته در جان شماست.

همزمان با عاشورا عزاداران حسینی (ع) در سراسر ایران اسلامی، فریاد «لبیک یا حسین» سر داده و به عزاداری پرداختند تا بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود به سیدالشهدا را نشان دهند.

امروز اینجا، عاشورا قرارگاه عشق است و پناهگاه عاشقان، علی‌اکبرها و علی اصغرها آمده‌اند، دل پریشان، لب یا حسین‌گویان و سر، مست و بی‌قرار حسین (ع)، آمده‌اند تا قد آیینه‌ها خم را کنند، بر سینه می‌کوبند و فریاد