شنبه 29 اردیبهشت 1403

مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد

مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد.

آخرین اخبار و جزئیات درباره مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: زمین در شهر‌های زیر 25 هزار نفر و روستا‌های استان قزوین با هدف خانه‌دار شدن، به جامعه ایثارگران واجد شرایط واگذار می‌شود.

سمیه اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تهیه مسکن یکی از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگران است به همین دلیل مسئولان بنیاد با اتخاذ راهکار‌های مختلف از جمله واگذاری زمین و پرداخت وام مسکن تلاش می‌کنند تا این مشکل را برطرف کنند.

او با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: واگذاری زمین در روستا‌ها به ایثارگران واجد شرایط ساکن در روستا‌ها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین ساخت مسکن مقاوم بر روی این زمین‌ها با بهره‌گیری از تسهیلات ساخت مسکن ایثارگران و آورده آنان، الحاق زمین‌های متعلق به ایثارگران به طرح هادی و یا تغییر کاربری آن‌ها برای ساخت مسکن در روستا از جمله بند‌های این تفاهم‌نامه است.

اسمعیلی از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست با هدف برطرف شدن مسکن جامعه ایثارگران، تفاهم‌نامه یاد شده در استان قزوین اجرایی شود.

فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در این نهاد وجود دارد آماده ارائه خدمات به جامعه ایثارگران هستیم.

وی افزود: در جهت اجرای تفاهم‌نامه یاد شده، همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم نقشی در خانه‌دار شدن خانواده‌های شاهد و ایثارگر ایفا کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: زمین در روستا‌ها جهت واگذاری به ایثارگران متقاضی آماده است و هر ایثارگری که متقاضی زمین باشد به آن‌ها داده خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین زمین در برخی شهر‌های زیر 25 هزار نفر استان قزوین جهت واگذاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران متقاضی مسکن تامین شده است.

سبحانی بیان کرد: واگذاری زمین به جامعه ایثارگران طبق شرایط اعلام شده از جمله سبز شدن فرم «ج» مسکن و استفاده نکردن از خدمات دولتی انجام خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت مسکن مقاوم بر روی زمین‌ها با بهره‌گیری از تسهیلات ساخت مسکن ایثارگران و آورده آنان، الحاق زمین‌های متعلق به ایثارگران به طرح هادی و یا تغییر کاربری آن‌ها برای ساخت مسکن در روستا آماده همکاری با بنیاد است.

در این جلسه، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین راهکار‌ها و تمهیدات لازم را جهت تسهیل واگذاری زمین در شهر‌های زیر 25 هزار نفر و روستا‌های استان قزوین به جامعه ایثارگران اتخاذ کردند.

هم اکنون دیگران می خوانند 20 اردیبهشت 1402 - 15:25

بیشتر بخوانید

مشمولان و شرایط جدید دریافت زمین دولتی اعلام شد 2