پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مشهد

مشهد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد چلداوی، رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری تشریح برنامه‌های این دانشگاه گفت: دانشگاه شاهد شامل ده دانشکده است که در حوزه علوم پزشکی و علوم انسانی و علوم پایه است که 38 کارشناسی، 100 رشته ارشد هستند. وی افزود: دانشگاه شاهد در مجموع 6 هزار دانشجو دارد که در سطوح مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند. وی ادامه داد: در حوزه پژوهش بودجه پژوهشی را ده...

وب‌گاه فرارو

فعالان حقوق کودک و آن‌ها که در زمینه آموزش و درمان کودکان مهاجر، به‌ویژه افغانستانی‌ها فعالیت می‌کنند، می‌گویند که وزارت بهداشت در یک دوره، بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های درمان این کودکان و به‌طور کلی بیماران افغانستانی و مهاجر را پرداخت می‌کرد، اما حالا که اوضاع اقتصادی به‌هم ریخته و بیمارستان‌ها فقیرند، حمایت‌ها هم قطره‌چکانی شده و بخش مددکاری بیمارستان‌ها خدمتی برای این گروه ندارد.

وب‌گاه گسترش

میثم ظهوریان گفت: با این مشهوراتی که به وجود آمده در جلسه‌ای که اخیراً داشتم یکی از سیاستمداران که نایب رئیس مجلس هم بوده، عنوان کرد در سال 1401 که 57 درصد حقوق کارگران افزایش یافت 20 درصد کارگران بیکار شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری برنامه از مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت در ملاقات با خبرنگاران به مدت حضور زائران در عمره که 10 روز و در حج تمتع که حدود 33 روز است، اشاره کرد و درباره هزینه‌های سفر حجاج بحث و گفتگو نمود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه‌ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه‌های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد. متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ان الذین آمنوا و عملوا الصالحا سیجعل لهم الرحمن ودا همانا آنانکه به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آن‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 50 سال پیش در چنین روزهایی مسیر راه آهن تهران - مشهد در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل مسدود شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در این دوره از جشنواره امام رضا (ع)، رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره شاهد هستیم.

وب‌گاه الف

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در متن بیانیه بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در قدردانی از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم آمده است: در واپسین روزهای اسفندماه سال 1402، درگذشت عالم پرهیزکار و دلداده حضرت ابا صالح المهدی (عج)، مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی رحمه الله علیه رحمه واسعه قلوب ما و بسیاری از ملت شریف را جریحه‌دار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی با انتشار بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی تشکر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در بیانیه ای از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم به دلیل حضور در برنامه های تدفین و ترحیم وی و همراهی با بازماندگان قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اسامی فرودگاه های دارای بیشترین تعداد مسافر در سال 1402 را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پس از گذشت نزدیک به یک دهه، اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته شده است. آنچه که زیبایی آغاز این رویداد معنوی را چند برابر می کند کنار هم قرار گرفتن زائران از قومیت های مختلف در کنار یکدیگر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون شهرداری تهران گفت: الگوسازی برای جشن‌های خیابانی و شادی عمومی برای خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.