شنبه 29 اردیبهشت 1403

مشکلات صنایع قزوین باید به شکل آنی حل و فصل شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مشکلات صنایع قزوین باید به شکل آنی حل و فصل شود

قزوین - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان باید در سال جهش تولید برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی به شکل آنی حل و فصل شود.

عزیزالله افضلی روز چهارشنبه در بازدید از چند واحد تولیدی که با حضور هدایت الله جمالی پور برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا ما به صورت منظم و مستمر بازدیدهای میدانی از صنایع استان را با حضور مدیران و مسوولان دستگاه‌ها برگزار کرده و برای حل مشکلات واحدها تلاش می‌کنیم.

این مسوول گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، توسعه صادرات و فعال نمودن بخش معادن از تکالیف و هدف گذاری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و اجرای نهضت ساخت داخل نیز در محورهای کاری سال جاری سازمان قرار دارد.

افضلی افزود: همچنین حل مشکل تامین منابع مالی شرکت‌ها و واحدها که تاکنون بانک محور بود از راه‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم گام‌های عملیاتی و اجرایی را برای جهش تولید در استان برداریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه به همراه استاندار قزوین از چهار شرکت تولیدی در شهرک صنعتی لیا و یک شهرک تولیدی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

استان قزوین چهار هزار واحد تولیدی و 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد.

*س_برچسب‌ها_س*