چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیگیری می‌شود

خرم‌آباد - استاندار لرستان نسبت به پیگیری مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان قول مساعد داد.

خرم‌آباد - استاندار لرستان نسبت به پیگیری مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز یکشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، ظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جز نهادهای مولود انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر نهادی باید منبعث از بطن جامعه و مطابق با نیازها و خواسته‌های آن باشد، گفت: خیلی از نهادها قبل از انقلاب اسلامی وارداتی بودند و تا خود را با نیازها و درخواست‌ها و مطالبات مردم منطبق کردند چند دهه طول کشید و در این مدت حتی بعضی از نهادها از دستور کار خارج، برخی از آنها با تغییروتحول اساسی مواجه و یا در نهاد دیگری ادغام شده‌اند.

استاندار لرستان، افزود: به‌عنوان‌مثال دانشگاه قبل از انقلاب، نهادی در قالب یونیورسیتی بود که بعد از انقلاب اسلامی با ایجاد شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی و ایجاد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تغییرات اساسی در آن به وجود آمده است.

زیویار با بیان اهمیت و ضرورت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: این تشکیلات ضرورت آن برای هماهنگی تبلیغات لازم است تا با اقدام تشکیلاتی پا به کار و پیش‌قدم شوند و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نحوی با ابزار سرمایه انسانی و مردم به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه که در متن جامعه وجود دارند مورد پردازش قرار دهند و انتقال‌دهنده ارزش‌ها، دانش، سنت و هنجارهای جامعه باشند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی تمام‌عیار دشمنان نظام اسلامی با انقلاب اسلامی، گفت: یکی از سدهای فولادی که در مقابل این جنگ ترکیبی ظرفیت‌های خود را به‌عنوان سپر قرار می‌دهد، سازمان تبلیغات اسلامی است.

استاندار لرستان ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان در خصوص رفع مشکلات، پیگیری هزینه‌ها، امور مالی و ساختمان اداری آن قول همکاری و مساعدت داد.