چهارشنبه 4 مهر 1403

مصاحبه مرموز: امیدواری همراه با هشدار جدی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مصاحبه مرموز: امیدواری همراه با هشدار جدی!

مصاحبه روبرتو پیاتزا همه را به سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران امیدوار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو پیاتزا ایتالیایی که چندی پیش از سوی فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران انتخاب شد، در گفتگویی اختصاصی با سایت فدراسیون اهداف خود را با تیم ملی اعلام کرد.

او در این مصاحبه اعلام کرد: قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر جهان آروزی ما نیست بلکه هدفمان است البته باید تمرکزمان را بر گرفتن جایگاه میان هشت تیم برتر بگذاریم نه این که گاهی این هدف را فراموش کنیم. رویای من برای فدراسیون والیبال ایران این است که به هدفش در المپیک لس آنجلس 2028 برسد. فکر می‌کنم این فقط یک آرزو نیست بلکه یک خواسته است.

این صحبت های روبرتو پیاتزا و همچنین شوق و اشتیاقش برای حضور در نیمکت تیم ملی و عدم توجه زیاد به مسائل مالی نشان می دهد قصد دارد در تیم ملی والیبال ایران نتیجه بگیرد و کار را از همین الان جدی آغاز کند. صحبت‌هایی که هر کس آن را خواند به حضور او در تیم ملی والیبال ایران بسیار امیدوار تر شده است.

البته این یک هشدار برای بازیکنان ملی پوش نیز هست که اگر بخواهند در تمرینات ضعیف نشان بدهند قطعا بلافاصله با واکنش روبرتو پیاتزا رو به رو خواهند شد. هدف او المپیکی شدن و رسیدن به جمع هشت تیم اول رنکینگ جهانی است، پس بازیکنان ضعیف و بی انگیزه در تیم او جایی نخواهند داشت.

مصاحبه مرموز: امیدواری همراه با هشدار جدی! 2