سه‌شنبه 3 مهر 1403

مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس

سومین نمایشگاه «رصتا» با حضور پیمان جبلی، رئیس صداوسیما، گشایش یافت. این نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران، امروز دوشنبه 26 شهریور، با حضور پیمان جبلی و سعید مقیسه، رئیس ساترا، در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه صداوسیما، محسن قائمی نسب، قائم مقام ساترا، حمیدرضا نوابی، دبیر نمایشگاه و تعدادی از مسئولان و مدیران پلتفرم‌ها از جمله مهمانان این مراسم بودند.

جبلی در ابتدای مراسم بیان کرد: 164 غرفه در نمایشگاه حضور دارند و نمایشگاه تا روز پنجشنبه 29 شهریور به کار خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: امسال 124 سکویی که از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی مجوز دارند در این نمایشگاه حاضر هستند و مابقی غرفه‌ها، انجمن‌ها و اصناف و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات به حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش‌خانگی هستند.

همچنین در این دوره از نمایشگاه «رصتا»، ایران‌صدا، آزمون گویندگی برگزار می‌کند و برگزیدگان آزمون داخل نمایشگاه «رصتا» در آزمون دیگری خارج از نمایشگاه در شبکه ایران‌صدا بار دیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت برگزیدگان نهایی در شبکه ایران‌صدا مشغول به کار می‌شوند.

این رویداد که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می شود به دنبال هم افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه های صوت و تصویر فراگیر، معرفی ظرفیت ها و توانمندی های رسانه های صوت و تصویر فراگیر، تبادل تجربیات و نمایش آخرین دستاوردهای صنعت صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی است.

همراه اول نیز به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه و معرفی مجموعه ای از سرویس های دیجیتال و زیرساخت ابری خود همچون «شاد»، «ذره بین»، «درسا»، «ابر همراهی» و همچنین سرویس های «افرانت» در این رویداد که تا 29 شهریور 1403 از ساعت 10 تا 18 در مصلی امام خمینی (ره) تهران میزبان بازدیدکنندگان است، حضور دارد.

مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس 2
مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس 3
مصلای تهران میزبان نمایشگاه رسانه های صوتی و تصویری + عکس 4