یک‌شنبه 8 مهر 1403

مطالبات از شرکت نفت به دلیل تغییر دولت به تأخیر افتاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مطالبات از شرکت نفت به دلیل تغییر دولت به تأخیر افتاد

لطف الله فروزنده در دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش پنج ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به مردادماه سال 1403 با بیان اینکه روند وصول درآمدها نسبت به سال قبل وضعیت بهتری داریم، اظهار کرد: در سال قبل میزان تحقق بودجه در 5ماهه نخست 63 درصد بوده که به 77 درصد رسیده که روند مثبتی است. عملکرد غیرنقد ما به ویژه در واگذاری املاک در فرآیند توافق با طرف مقابل است و به عملکرد اضافه خواهد شد.

فروزنده با اعلام اینکه در 6 ماهه اول که باید 50 درصد از 150 هزار میلیارد تومان را محقق کنیم، به این رقم خواهیم رسید، یادآور شد: این اتفاق برای اولین بار رقم خواهد خورد که نتیجه تلاش شورا و شهرداری است.

وی با بیان اینکه LEZ را به کرات پیگیری کرده ایم و هنوز به نتیجه نرسیده است، خاطرنشان کرد: مطالبات از شرکت نفت به دلیل تغییر دولت به تأخیر افتاد که در حال پیگیری آن هستیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهردار اختیاری را برای ردیف های بودجه دارد که انجام شده است، اظهار کرد: برخی بخش ها نیز در هماهنگی با رئیس شورا برای انجام شده است.

فروزنده با اعلام اینکه در 5ماهه سال 1403 میزان تحقق بودجه 77 درصد بوده است، گفت: افزایش میزان تحقق بودجه در سالهای قبل باعث افتخار مدیریت شهری است.