پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مطلبی قابل تامل از شهید تازه تفحص شده بجنوردی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مطلبی قابل تامل از شهید تازه تفحص شده بجنوردی

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید محمد مهاجر، شهید تازه تفحص شده بجنوردی که این روزها زمزمه تشیع پیکرش به گوش می‌رسد نظر جالبی را در فرم‌های اعزام به جبهه خود به ثبت رسانده که شاید متناسب با اتفاقات و حال و هوای این روزها باشد. در فرم اعزام به جبهه این شهید، سوالی با عنوان «خطراتی که در آینده، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند را برشمارید؟» آمده است که وی در پاسخ به این سوال موارد...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید محمد مهاجر، شهید تازه تفحص شده بجنوردی که این روزها زمزمه تشیع پیکرش به گوش می‌رسد نظر جالبی را در فرم‌های اعزام به جبهه خود به ثبت رسانده که شاید متناسب با اتفاقات و حال و هوای این روزها باشد.

در فرم اعزام به جبهه این شهید، سوالی با عنوان «خطراتی که در آینده، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند را برشمارید؟» آمده است که وی در پاسخ به این سوال موارد ذیل را می‌نویسد:

1. اول اینکه هماهنگ نبودن مردم 2. دوم اینکه وارد شدن فرهنگ آمریکایی 3. سوم اینکه آزادی دادن غیراسلامی در جامعه

این فرم که در مرداد ماه 1362 تکمیل شده است نشان از اوج بصیرت این شهید دارد که خطرات احتمالی انقلاب را حدود 40 سال پیش این چنین پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است، مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس، شهید محمد مهاجر چهارشنبه 6 مهر ماه در بجنورد برگزار می‌شود.

شهید محمد مهاجر، یکی از شهدای مفقودالاثر اهل روستای ازون بیجه بجنورد است که به تازگی شناسایی شده است.

استقبال از این شهید تازه تفحص شده بجنوردی چهارشنبه 6 مهر ماه ساعت 16:30 از میدان آزادگان آغاز شده و وداع با این شهید همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد انقلاب این شهرستان برگزار خواهد شد.

همچنین تشییع پیکر این شهید 7 مهرماه ساعت 8:30 از مسجد انقلاب بجنورد خواهد بود.

شهید محمد مهاجر 39 سال پیش و در زمانی که 15 سال بیشتر نداشت همراه پدرش به جبهه رفت اما هیچ وقت پیکرش بازنگشت.

شهید مهاجر در هشتم اسفند ماه سال 62 و در منطقه عملیاتی خیبر - مجنون به شهادت رسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس
مطلبی قابل تامل از شهید تازه تفحص شده بجنوردی 2