جمعه 28 اردیبهشت 1403

معارفه نصیر منصورزاده به‌عنوان مسئول بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
معارفه نصیر منصورزاده به‌عنوان مسئول بسیج دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نصیر منصورزاده که از سوی محمد حسین کفعمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور به عنوان مسئول ستاد راهبری بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شده بود، طی مراسمی معارفه شد.

در این مراسم که جانشین سازمان بسیج دانشجویی، رئیس و معاونین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جمعی از ادوار و فرماندهان بسیج دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور حضور داشتند، از زحمات آرمان عباسی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور تقدیر و تشکر شد.

گفتنی است نصیر منصورزاده فارغ التحصیل مهندسی عمران دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس (دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز) و دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت ساخت دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی است.

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور از جمله سوابق مسئولیتی منصورزاده است.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید بسیج نصیر منصورزاده بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای بسیج دانشجویی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است