یک‌شنبه 27 خرداد 1403

معامله حدود 4.4 تن شمش طلا در مرکز مبادله + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
معامله حدود 4.4 تن شمش طلا در مرکز مبادله + جزئیات

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله گفت: از 27 دی ماه تاکنون 28 جلسه حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله برگزار شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: 27 دی ماه سال گذشته اولین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار و تا امروز 28 حراج حضوری در مرکز مبادله برگزار شده است و در مجموع 28 جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران حدود 4.4 تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: حراج‌های شمش طلا در مرکز مبادله به دو صورت عمده و خرد است و عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و متقاضیان این تالار هم شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک عامل با تایید بانک مرکزی هستند.

بالسینی همچنین اظهار کرد: خریداران شمش طلا می‌توانند حداقل یک قطعه یک کیلوگرمی و حداکثر 3 قطعه یک کیلوگرمی شمش طلای با عیار 995 در هزار خریداری کنند. محل تحویل شمش طلای استاندارد معامله در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، خزانه بانک کارگشایی مرکز است تحویل فیزیکی شمش طلا از ساعت 8 الی 14 یک روز کاری پس از تسویه نقدی صورت می‌گیرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید