شنبه 29 اردیبهشت 1403

معاون استاندار: کمبود ماسک در قزوین وجود ندارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون استاندار: کمبود ماسک در قزوین وجود ندارد

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: با افزایش واحدهای تولیدکننده ماسک، کمبود این محصول بهداشتی در استان برای استفاده شهروندان به منظور پیشگیری از ابتلا و شیوع کرونا وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی شامگاه دوشنبه در بازدید از یک کارگاه تولید ماسک در شهرستان البرز که به همراه فرماندار این شهرستان انجام شد، افزود:

وی اظهار داشت: پس از شیوع کرونا، خطوط برخی واحدهای صنعتی قزوین برای تامین نیازهای بهداشتی مردم به تولید ماسک تغییر یافت و به سرعت کمبود این محصول مرتفع شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار داشت: مقدار قابل توجهی ماسک با مباشرت سازمان همیاری شهرداری های قزوین ذخیره سازی شده و با هماهنگی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا توزیع می شود.

حبیبی با بیان اینکه ماسک باید ارزان قیمت و با نرخ مصوب به میزان کافی در دسترس شهروندان قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: به این موضوع با حساسیت ویژه ای نظارت داریم.

وی خاطرنشان کرد: فراگیر شدن استفاده از ماسک می تواند آهنگ شیوع و انتقال کرونا را کند کرده و موجب حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ابتلای آنها به این ویروس منحوس شود بنابراین باید فرهنگ استفاده از این محصول بهداشتی تا زمان وجود کرونا، در جامعه نهادینه شود.

*س_برچسب‌ها_س*