پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

کمبود ماسک

کمبود ماسک

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگرچه استان سیستان و بلوچستان از یک سو رودخانه هیرمند را دارد و از سوی دیگر به خاطر خط ساحلی مکران به دریای عمان و آبهای آزاد متصل می‌شود، اما کم‌آبی و خشکسالی این استان محروم ایران را به سرزمینی خشک تبدیل کرده و آثار و نتایج آن بر زندگی مردم این خطه هر روز هولناک‌تر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیستان‌و‌بلوچستان در فصل تابستان، سیستان دیگری است. از طرفی ریزگردها میهمان ناخوانده سیستان و بلوچستان می‌شوند و از طرف دیگر سیلاب‌های حاصل از بادهای موسمی منطقه شبه‌قاره و باران‌های مونسون در شهر می‌تازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل هم آمد و رفت. هر سال همین است. هر سال هم هیچ کاری برایش نمی‌کنند. سیل جایی جلب توجه می‌کند که چیزی را ویران کند یا کسی را ببرد؛ اما اینجا سیستان است. سیل چیزی را ندارد برای بردن... اینجا ویران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لایه دوم سقف ورزشگاه در دست احداث 4500 نفری پردیسان قم دچار ریزش شد. این در حالی است که بخشی از سازه ورزشگاه نیز تخریب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که با تامین به موقع واکسن و اقدامات کنترلی مناسب، مدت‌هاست تعداد فوتی‌های کرونا در ایران به صفر رسیده یا تک رقمی باقی مانده، این روزها برخی از کشورهای پیشرفته دنیا روزانه مرگ‌های کرونایی سه رقمی را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسفند سال 1398 که خبر ورود ویروس کرونا به کشور تایید شد، موجی از اضطراب و نگرانی در جامعه شیوع پیدا کرد. نامشخص بودن رفتار این ویروس و از آن مهم‌تر درمان‌گریز بودنش سبب شد تا تصمیم‌ها و سیاست گذاری‌ها به سمت پیشگیری برود. اما از سوی دیگر هر چه این ویروس در کشور شیوع بیشتری پیدا می‌کرد، تمرکز رسانه‌های فارسی زبان معاند و برخی رسانه‌های بین‌المللی...

وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که با تامین به موقع واکسن، مدت‌هاست تعداد فوتی‌های کرونا در ایران به صفر رسیده یا تک رقمی باقی مانده، این روزها برخی از کشورهای پیشرفته دنیا روزانه مرگ‌های کرونایی سه رقمی را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری دانا

بسیجیان جامعه پزشکی و جهادگران بسیجی استان سمنان در زمان شیوع کرونا اقدامات و خدمات بیشماری در کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار جلالی گفت: برای نخستین بار در کشور با پیش‌بینی جنگ سایبری در حوزه نظامی و غیرنظامی، نظام عملیاتی دفاع سایبری تدوین و تصویب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلالی گفت: کرونا زمانی کشف شد که چند فوتی داشت، یعنی سیستم دیده‌بانی سلامت ما مرخص است. باید قبل از بروز فوتی کرونا متوجه ورود آن به کشور می‌شدیم.

خبرگزاری دانا

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: سالانه اعتباری برای ذخایر استراتژیک و امدادی داریم و اصرار داریم که اقلام دارو و واکسن هم جزو این اقلام بیاید و ساز و کار دیده بان زیستی باید اصلاح شود و باید تشخیص زودهنگام داشته باشیم و به ما بگویند چه تهدیداتی ما را تهدید می‌کند و در این راستا باید همکاری مناسبی با همه CDCهای کشورها داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: من با وزیر وقت صحبت کردم که حتما باید قرنطینه انجام شود و حتی گفتم من حاضرم اگر به من اختیار دهید به قم بروم آنجا را قرنطینه کنم اما دوستان قبول نکردند و گفتند قرنطینه برای 700 سال پیش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: کرونا را زمانی کشف کردیم که چند فوتی داشت و این یعنی سیستم دیده‌بانی سلامت ما مرخص است.

وب‌گاه الف

حسن روحانی روی صندلی جابه‌جا می‌شود و ادامه می‌دهد: «وقتی امریکا از برجام بیرون رفت، تصمیم اولیه این بود که ماهم بلافاصله از برجام خارج شویم. همان روز جلسه اضطراری گذاشتیم. همانجا تصمیم شد که 15 روز دیگر از برجام خارج شویم. بعد فکر کردیم با یک چشم برهم زدن، 15 روز تمام می‌شود. آن شب اعلام کردیم که ما برای خروج از برجام چند هفته مهلت می‌دهیم.»‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

روحانی: یکی از وزرای دولت یازدهم پیش من آمد و گفت من آدم جنگ نیستم؛ اگر شما می‌خواهید بجنگید من نیستم و از دولت رفت

وب‌گاه عصر ایران

روحانی گفت: «قصد ما این بود که بنزین و گازوئیل را در بازار بفروشیم و برای دولت تامین مالی کنیم. اما بدون اینکه به مردم فشار مضائف وارد شود. یارانه 45 هزار تومانی پاسخگو نبود؛ بنابراین باید یارانه جدیدی تعریف می‌شد؛ بنابراین به 60 میلیون نفر یارانه سوخت دادیم. سه قوه در مورد اجرای این طرح توافق کردیم، ولی وقتی زمان اجرا رسید، در کاسه ما گذاشتند.»