سه‌شنبه 10 مهر 1403

معاون رییس جمهور: 6 هزارو 300 خدمت از سوی دستگاه‌های اداری به مردم ارائه می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
معاون رییس جمهور: 6 هزارو 300 خدمت از سوی دستگاه‌های اداری به مردم ارائه می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: در زمان حاضر حدود 6 هزار و 300 خدمت از سوی دستگاه‌های اداری و اجرایی به مردم ارائه می شود و به همه این خدمات کد مخصوصی داده شده که قابل رصد است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، میثم لطیفی روز دوشنبه در جلسه شورای معاونان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان به اجرای طرح رضایت سنجی خدمات دولت از مردم اشاره کرد و افزود: آغاز این طرح در زنجان کلید خورده است.

وی یادآورشد: تلاش می‌کنیم تا نظرسنجی از خدمت گیرندگان دستگاه‌های اجرایی با شفافیت و سهولت انجام شود.

لطیفی اظهار داشت: هر چه فرایند نظرسنجی از شهروندان در خصوص خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی راحت تر باشد، مشارکت مردم نیز در ارزیابی خدمات بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه موضوع رضایت سنجی شامل سه ضلع خدمت، خدمت دهنده و خدمت گیرنده است، اظهار داشت: تلاش ما این است که ارزیابی و نظرسنجی از خدمت گیرندگان واضح و شفاف باشد. به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در سفر یک روزه به زنجان با امام جمعه این شهر دیدار و از چند دستگاه اجرایی و تعدادی از نانوایی های سطح شهر زنجان بازدید کرد.

شرکت در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان و جلسه هم اندیشی بررسی چالش های نظام اداری استان، دیدار با تعدادی از خانواده های شهدا و جلسه با نخبگان نظام اداری استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سفر میثم لطیفی به زنجان است.

برچسب‌ها