چهارشنبه 18 مهر 1403

معاون فراجا: تعامل دو سویه پلیس با خبرنگاران "آرامش جامعه" را به همراه دارد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
معاون فراجا: تعامل دو سویه پلیس با خبرنگاران "آرامش جامعه" را به همراه دارد

سخنگوی فراجا با بیان اینکه خبرنگاران برای آگاهی جامعه از هیچ کوششی دریغ نکردند و چشم‌بینا و زبان گویای مردم هستند، گفت: تعامل دو سویه پلیس با خبرنگاران، آرامش جامعه را به همراه دارد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امروز شنبه 29 مرداد ماه، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه فراجا با حضور خبرنگاران، مدیران خبرگزاری ها و روزنامه‌ها و سردار حسین اشتری، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در ابتدای این نشست خبری سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: تعامل دو سویه پلیس با خبرنگاران، آرامش جامعه را به همراه دارد و خشبختانه توان رسانه‌ای پلیس که برگرفته از توان رسانه‌ای اصحاب رسانه است، رو به افزایش است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی خبرنگاران بی‌بدیل است، تصریح کرد: تعامل رسانه با پلیس باعث شده که احساس امنیت در سطح جامعه افزایش یابد.

حاجیان یادآور شد: امروز رسانه می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد و خبرنگاران برای آگاهی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و چشم‌بینا و زبان گویای مردم هستند.

وی تاکید کرد: امروز رسانه در ارتقای احساس امنیت جامعه نقش خوبی دارد و تعامل دو‌سویه پلیس و رسانه آرامش را برای جامعه به ارمغان آورده است.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در حوزه امنیت همیشه کمک حال پلیس بوده و در 4 ماهه ابتدای سال 50 هزار خبر از پلیس در رسانه بارگذاری شده است.

در ادامه این مراسم، جمعی از مدیران مسئول خبرگزاری و روزنامه‌ها به همراه خبرنگاران حوزه فراجا، نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در پایان آیین نکوداشت روز خبرنگار، سردار حسین اشتری؛ فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از خبرنگاران و مدیران مسئول خبرگزاری و روزنامه‌ها با اهدای لوح و هدایایی، تجلیل کرد.

پلیس برلین علیه محمود عباس تحقیق می‌کند

حضور 30 هزار پلیس در مرزها جهت ارائه خدمات به عاشقان حسینی