شنبه 14 مهر 1403

معاون پارلمانی پزشکیان: دنبال راهکار قانونی برای حل مشکل حسین‌زاده هستیم

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
معاون پارلمانی پزشکیان: دنبال راهکار قانونی برای حل مشکل حسین‌زاده هستیم

شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص عدم موافقت مجلس با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده حوزه انتخابیه نقده و اشنویه از استان آذربایجان غربی برای انتصاب معاونت رئیس جمهوری در امور روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: در این زمینه به دنبال راهکار‌های قانونی هستیم و ان شاءالله در مهرماه این مشکل حل خواهد شد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه‌عدم موافقت با استعفای حسین‌زاده غیر مترقبه بود و فکر می‌کردیم، مجلس رویکرد مثبتی داشته باشد گفت: دنبال راهکار قانونی برای حل این مشکل هستیم.

به گزارش مهر، شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص‌عدم موافقت مجلس با استعفای عبدالکریم حسین‌زاده، نماینده حوزه انتخابیه نقده و اشنویه از استان آذربایجان غربی برای انتصاب معاونت رئیس جمهوری در امور روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: در این زمینه به دنبال راهکارهای قانونی هستیم و ان شاءالله در مهرماه این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: عدم موافقت با استعفای حسین‌زاده غیر مترقبه بود و فکر می‌کردیم، مجلس رویکرد مثبتی داشته باشد اما به دلایلی شاید ابهاماتی برای برخی از نمایندگان وجود داشته است که باعث شد رأی ندهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته، با پیدا کردن روشی مناسب که کاملاً قانونی باشد، این مشکل را حل کنیم و حسین زاده بتواند کار خود را در معاونت روستایی رئیس جمهور شروع کند.

از میان اخبار

جنگ ایران و اسرائیل؛ متحدان منطقه‌ای تهران کجای کار هستند؟

انتشار اخبار جعلی در شرایط بحرانی

پیامد‌های ناگوار نظام چندنرخی ارز و تاراج منابع ارزی کشور

چرا موشک‌های ایران شلیک شدند؟ / چه خواهد شد؟ / چه باید بکنیم؟