سه‌شنبه 3 مهر 1403

معتمدی: برخی به دنبال ارائه چهره مخدوش از دانشگاه هستند

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
معتمدی: برخی به دنبال ارائه چهره مخدوش از دانشگاه هستند

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: گاهی عکس‌هایی در فضای مجازی از دانشگاه‌ها منتشر می‌شود که هدف آن‌ها ارائه فضا و چهره مخدوش از دانشگاه است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که در جمع عزاداران شهادت امام صادق (ع) در مسجد امام علی (ع) پردیس مرکزی دانشگاه اظهار کرد: برای ما در دانشگاه علامه طباطبائی افتخاری است که میزبان عزاداران ائمه معصومین (ع) باشیم.

زلفی گل: استانداران در اغتشاشات سال گذشته پشتوانه محکمی برای روسای دانشگاه‌ها بودند

وی افزود: باید از فرصت و ظرفیت به وجود آمده به همت هیئت‌های مذهبی و مساجد و حضور شما، استفاده و در جهت برگزاری هر چه بهتر چنین مراسم‌هایی برای ائمه معصومین (ع) تلاش کنیم.

معتمدی در ادامه خطاب به عزاداران تأکید کرد: بدانید در دانشگاه‌ها و از جمله دانشگاه علامه طباطبائی فرزندان شما اعم از استادان و دانشجویان، با عشق به ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا فضای دانشگاه فضای انقلابی، مذهبی و اسلامی باشد.

وی گفت: گاهی، اخبار و مطالب نادرستی درباره آنچه در فضای دانشگاه‌ها اتفاق می‌افتد، منتشر می‌شود و شما آن خبر‌ها را می‌شنوید، بدانیم این طمعی است که دشمن نسبت به نسل جوان ما دارد. در دانشگاه علامه طباطبائی بیش از 13 هزار دانشجو داریم و اینکه چند دانشجوی خاص و یا معدود دانشجویانی تحرکاتی داشته اند، آن‌ها هیچ نسبتی با دانشجویان، استادان و بدنه هیئت علمی ما ندارند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی افزود: گاهی عکس‌هایی در فضای مجازی از دانشگاه‌ها منتشر می‌شود که هدف از انتشار آن‌ها این است که فضا و چهره دانشگاه‌های ما را مخدوش جلوه دهند.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های ما استادان و دانشجویان متدین فراوان هستند، افزود: به عنوان نمونه سال گذشته در همین مسجد مراسم اعتکاف برگزار شد که نزدیک به 700 نفر از دانشجویان برای شرکت در این مراسم داوطلب شده بودند و حتی ما برای استقبال از دانشجویان با کمبود مکان و ظرفیت مواجه شدیم.

معتمدی در پایان به ظرفیت مسجد امام علی (ع) دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان با همکاری و همیاری هیئت‌های مذهبی، مساجد و خیران، زمینه را برای هر چه بهتر برگزار کردن مراسم‌های مذهبی و بزرگداشت اعیاد دینی فراهم کرد.