سه‌شنبه 12 تیر 1403

معرفی دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
معرفی دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید نیلی مدیر کل هنر‌های نمایشی سیدفاتح بادپروا را به عنوان دبیر هفدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد. در بخشی از حکم دبیری فاتح بادپروا چنین آمده است: بی شک ارتقاء جایگاه تخصصی و اعتبار هنری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نیازمند مداقه ژرف در ادوار پیشین، کارشناسی و آسیب شناسی دغدغه مند، تلاش وافر و همتی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حمید نیلی مدیر کل هنر‌های نمایشی سیدفاتح بادپروا را به عنوان دبیر هفدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان منصوب کرد.

در بخشی از حکم دبیری فاتح بادپروا چنین آمده است: بی شک ارتقاء جایگاه تخصصی و اعتبار هنری جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان نیازمند مداقه ژرف در ادوار پیشین، کارشناسی و آسیب شناسی دغدغه مند، تلاش وافر و همتی سترگ در راستای دستیابی به اهداف و چشم انداز‌های کلان این جشنواره است. تا از این دریچه، کمک شایانی هم به ارتقای سطح کیفی تئاتر خیابانی کشور گردد.

شایسته است در این راه از پیشنهادات، تجربیات و تخصص خانواده بزرگ تئاتر کشور و صاحب‌نظران ارجمند در شاخه‌های مختلف بهره‌برداری کامل به عمل آید. برای جنابعالی و همکاران محترم، هنرمندان پر تلاش تئاتر خیابانی و گونه‌های مختلف تئاتر بیرونی و نیز مردم شریف کردستان و مریوان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزو دارم.