جمعه 30 شهریور 1403

معرفی هفت نامزد پیشنهادی جبهه اصلاحات برای استانداری البرز به وزیر کشور

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
معرفی هفت نامزد پیشنهادی جبهه اصلاحات برای استانداری البرز به وزیر کشور

رئیس جبهه اصلاحات استان البرز با اشاره به معرفی هفت کاندیدای پیشنهادی اصلاح طلب به وزارت کشور، گفت: اداره مهم ترین جایگاه های مدیریتی باید به دستانِ توانمندِ افرادی سپرده شود که دغدغه ای جز خدمت نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد حسین خلیلی اردکانی، رئیس جبهه اصلاحات استان البرز اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق حقه مردم و حمایت از دولت منتخب، جبهه اصلاحات استان البرز نسبت به معرفی هفت کاندیدای اصلاح طلب جهت تصدی پست استانداری البرز به وزارت کشور اقدام کرده است.

بنابر گزارش ایلنا، وی افزود: بی شک انتخاب شایستگان و معرفی نخبگان برای سکانداری مهمترین ارکان مدیریتی، دغدغه اصلی دبیران احزاب اصلاح طلب در استان بوده و امیدواریم که انتصابات بر همین مبنا صورت پذیرد.

دبیر مجمع نمایندگان ادوار مجلس گفت: توجه به مقوله مهم شایسته سالاری رمز موفقیت در دولت جدید بوده و ایجاد فضای همدلی و مشارکت در کشور و بالاخص جامعه، بدون همفکری با نخبگان سیاسی امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: بی شک همراهی مستمر و اثر بخش احزاب سیاسی اصلاح طلب با دولت منتخب نقش به سزایی در برون رفت از فضای فعلی خواهد داشت.

رئیس جبهه اصلاحات البرز در پایان ضمن اشاره به کاندیداهای مطرح و معرفی شده به وزارت کشور گفت: حاصل روزها و ساعت ها بحث و بررسی در رابطه با توانمندی و تخصص کاندیداهای معرفی شده به کمیته سیاسی و رای همه اعضای جبهه «بی بی عصمت سرفرازی، بهرام سرمست، مجید سریزدی، احمد حکیمی پور، سعید ناجی، حسین بی غم و سالار قاسمی» بودند که به وزیر کشور و معاونت سیاسی وزارت کشور معرفی شدند و امیدواریم در نهایت فردی به عنوان نماینده عالی دولت در این استان انتخاب شود که بتواند با جدیت و تلاش شبانه روزی موجب پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات زیادی در این منطقه شود.

29215

کد خبر 1959878