پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ملیت 77 درصد کودکان کار در گلستان غیر ایرانی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ملیت 77 درصد کودکان کار در گلستان غیر ایرانی است

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت: بیش از 77 درصد کودکان کار این استان ملیت غیر ایرانی دارند که باید تلاش کنیم با اتخاذ راهکارهای مناسب زمینه رشد اقتصادی خانواده‌های آنها را فراهم آوریم.

هادی حق شناس عصر شنبه در سومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده گلستان با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: فراهم کردن زمینه فراگیری آموزش برای کودکان بازمانده از تحصیل یکی از دغدغه های حوزه اجتماعی گلستان است و با توجه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس تلاش می کنیم تعداد کودکان بازمانده از تحصیل استان را به حداقل برسانیم.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مسئله پوشش در جامعه افزود: کارگاه های تولیدی پوشاک استان که تولیداتی منطبق با الگوی حجاب و عفاف دارند از ظرفیت تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.

وی در ادامه افزود: سازمان های مردم نهاد ظرفیت‌های ارزشمندی در راستای اشاعه فرهنگ در جامعه دارند و بر همین اساس در گلستان از سمن‌های تخصصی حوزه حجاب و عفاف حمایت می شود.

حق شناس اظهار کرد: حجاب و عفاف دغدغه مشترک همه دلسوزان و مسئولان است که باید با اتخاذ راهکارهای مناسب زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از کم توجهی به این موضوعات مهم فراهم شود.

*س_برچسب‌ها_س*