چهارشنبه 6 تیر 1403

ملی‌پوش سابق خبر داد:/ تیمداری پرسپولیس و استقلال در لیگ والیبال زنان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ملی‌پوش سابق خبر داد:/ تیمداری پرسپولیس و استقلال در لیگ والیبال زنان

مهسا صابری از احتمال ورود سرخابی‌ها به والیبال زنان خبر داد.

به گزارش ورزش سه، مهسا صابری، ملی‌پوش سابق والیبال ایران، در حاشیه مراسم افتتاحیه سالن تمرینات بانوان در کمیته ملی المپیک اظهار داشت: واقعا یک سالن مخصوص بانوان لازم بود. بازیکنانی که حرفه‌ای ورزش می‌کنند، نیاز دارند که همه روزه تمرین می‌کنند. خیلی از سالن‌ها، روزهای تعطیل، تعطیل است و یا در کمیته ملی المپیک سالن هم برای خانم‌ها بود و هم برای آقایان و خانم‌ها نمی‌توانستند هر ساعتی که دوست دارند از سالن استفاده کنند. خدا را شکر یک سالن مخصوص بانوان افتتاح کردند و هر ساعتی که دل‌مان بخواهد، می‌توانیم بیاییم تمرین کنیم. این سالن همه روزه در اختیار بانوان قهرمان‌مان است و خیلی ممنونیم.

او در خصوص شرایط لیگ برتر والیبال و تیم آینده خود عنوان کرد: هنوز زود است و یک ماه دیگر پیشنهادات برای بازیکنان می‌آید و تیم‌هایشان را انتخاب می‌کنند، اما شرایط در حال بهبود است، چون بازی‌ها از آنتن پخش می‌شود و اسپانسرها بیشتر حمایت می‌کنند که تیم‌داری کنند. از همین تریبون خواهش می‌کنم کسانی که می‌توانند تیم‌داری کنند، وارد شوند. ما خیلی برای ورزش زحمت می‌کشیم و باید برای زندگی‌مان کسب درآمد کنیم. این تیم‌داری خیلی می‌تواند کمک کند.

صابری درباره احتمال ورود باشگاه‌های صنعتی به این رشته گفت: شنیدم که استقلال و پرسپولیس قرار است در بانوان تیم‌داری کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد، چون هر چه بانوان بیشتر دیده شوند، خیلی کمک می‌کند. امیدوارم کسانی که واقعا می‌توانند تیم‌داری کنند، وارد کار شوند و به ورزش بانوان کمک کنند. هر چه لیگ قوی‌تر باشد، تیم ملی قوی‌تری هم خواهیم داشت.

وی در پایان در پاسخ به اینکه بیشترین قرارداد در والیبال بانوان چقدر است، گفت: فکر می‌کنم سالی که گذشت، حدود 650 تا 700 تومان بود. این رقم هم بستگی به شرایط دارد؛ اگر نتیجه خوب بگیری و باشگاه حالش خوب باشد، تسویه می‌کند. دست خودشان است و تضمینی وجود ندارد. نه تنها برای بانوان، برای آقایان هم تضمینی وجود ندارد.