جمعه 20 مهر 1403

منتخب مردم کاشمر: تهیه طرح آمایش منطقه ترشیز ضروری است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
منتخب مردم کاشمر: تهیه طرح آمایش منطقه ترشیز ضروری است

مشهد - ایرنا - منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس یازدهم تهیه آمایش سرزمین منطقه ترشیز را ضروری دانست و گفت: در مسیر پیشرفت این منطقه مسایل سیاسی جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام جواد نیک بین روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه در کاشمر افزود: اصحاب رسانه این منطقه باید حقایق را به درستی نشان دهند زیرا خبرنگاران تصمیم ساز هستند و به عنوان زنجیره ارتباطی درخواستهای مردم را به مسوولان انتقال میدهند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران را نباید محدود کرد ادامه داد: برای دفاع از حقوق خبرنگاران تشکلهای آنان باید تقویت شود.

منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس یازدهم با قدردانی از تلاشهای نمایندگان قبلی این منطقه گفت: ترشیز باید جایگاهی بهتر از این داشته باشد و در این مسیر نیازمند همراهی تمامی نمایندگان قبلی هستم.

وی افزود: کاشمر از وجود پروژههای نیمه تمام رنج میبرد، کارخانه فولاد از سال‌ها قبل نیمه کاره مانده و کارخانه کاشی تنها با 20 درصد و کارخانه روغن فرآیند با 10 درصد ظرفیت خود فعالیت میکند.

حجت الاسلام نیک بین ادامه داد: گرچه تاکنون چندین بار قوانین انتخابات در کشور بازنگری شده اما حتی یکبار هم قانون تعزیرات که جزو قوانین مهم محسوب میشود مورد بازنگری قرار نگرفته است.

وی گفت: آنقدر به حاشیهها پرداختهایم که از اصول غافل شدهایم لذا به نظرم در مجلس یازدهم نباید هیچ قانونی به تصویب برسد و به جای آن باید به تصحیح قوانین قبلی بپردازیم.

نماینده منتخب مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون قوانین بسیاری به تصویب رسیده که بسیاری از آنها مزاحم بوده و باید کنار گذاشته شود، این قوانین بسیاری از تولیدکنندگان و سرمایهگذاران را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: برای بهتر کار کردن مدیران، مجلس یازدهم باید به دنبال کارا کردن قوانین باشد در صورتیکه اکنون قوانین بسیار زیاد است.

حجت الاسلام نیک بین گفت: اگر دنبال اصلاح نباشیم و قوانین مزاحم را اصلاح نکنیم تلاشها فایدهای نخواهد داشت.

حوزه انتخابیه ترشیز شامل شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

کاشمر در 228 کیلومتری مشهد واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*