دوشنبه 9 مهر 1403

منتفی شدن حضور استقلال و پرسپولیس در مشهد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
منتفی شدن حضور استقلال و پرسپولیس در مشهد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی علت عدم موافقت با میزبانی ورزشگاه امام رضا مشهد از دیدارهای خانگی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از آغاز لیگ بیست‌وچهارم تا به امروز سرخابی‌ها مشکل میزبانی داشتند و ناچار بودند برای هر بازی خانگی خود به شهری دیگر سفر کنند. چالش میزبانی استقلال و پرسپولیس وقتی جدی‌تر شد که قرار شد آنها در لیگ نخبگان نیز به‌عنوان نماینده کشورمان میزبانی کنند.

به نقل از ورزش سه، در تمام این مدت از ورزشگاه امام رضا (ع) به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مسابقات دو تیم بزرگ تهران یاد شد، اما هیچوقت به نتیجه مشخصی منجر نگردید تا اینکه با توضیحات اخیر مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مشخص شد در شهر مشهد امکان برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. علیرضا تاج افروز در این باره گفت: «شلوغی و محدودیت‌ها در هنگام بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا (ع) را عامه مردم نمی‌پسندند و هر چند ما و ورزش‌دوستان علاقه‌مند هستیم این دو تیم ورزشگاه امام رضا میزبانی کنند.»

طبق گفته تاج افروز اگر بنا به برگزاری بازی مهم در ورزشگاه امام رضا باشد باید تمام مسیرهای منتهی به ورزشگاه بسته شود و به همین جهت فعلا فقط با میزبانی از بازی‌های تیم ملی موافقت شده است.

علاوه بر این‌ها، با آماده شدن ورزشگاه تختی دیگر مشکل میزبانی سرخابی‌ها تا حدود زیادی حل شده و با این حساب عملا بحث حضور آنها در مشهد منتفی است.

257 251

کد خبر 1964498