پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

منطقه آزاد

منطقه آزاد

وب‌گاه گسترش

مسئله فروش و خرید کد ملی در بازار خودرو، موضوعی جدید نیست. در سال‌های اخیر، محدودیت‌هایی برای عرضه خودروها به مشتریان تعیین شده است که باعث شده است بازاری درباره خرید و فروش کد ملی شکل گیرد. در صورت مراجعه به پلتفرم‌های آنلاین آگهی‌ها، می‌توانید تبلیغات بسیاری درباره خرید کد ملی برای ثبت نام خودرو مشاهده کنید.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - دبیر انجمن سرمایه گذاران وکار آفرینان کیش با قدردانی از همدلی بخش خصوصی و دولت در این جزیره گفت: رویکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به عنوان نماینده دولت در منطقه به یک پشتوانه ارزشمند و امیدآفرین برای سرمایه گذاران تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

قصر شیرین، یکی از شهر‌های استان کرمانشاه و از مناطق آزاد تجاری در غرب ایران است. سومین شهر وسیع استان کرمانشاه با وسعت 950 هکتار مرکز بخش مرکزی شهرستان قصر شیرین در غرب استان کرمانشاه است و در نزدیکی مرز ایران و عراق قرار گرفته است. یکی از جذابیت‌های گردشگری و همچنین جذب سرمایه گذاری این شهر، نخلستان‌های آن و بازار صادرات خرما می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره تراز مثبت اقتصادی این منطقه، گفت: امروز در سایه همکاری دولت با بخش خصوصی در کیش، این منطقه نقش بسزایی در جلوگیری از خروج ارز از کشور و ارز آوری ایفا می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: یکی از زمینه‌هایی که ارس در آینده می‌تواند در آن پیشتاز باشد، بخش گردشگری است. ارس می‌تواند مکمل ظرفیت گردشگری کیش باشد و گردشگران می‌توانند در فصولی که هوای کیش مطلوب نیست، به ارس بیایند.

خبرگزاری تسنیم

طرح ملی «حافظان نور» از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حافظان نور آل یاسین با هدف حفظ قرآن ظرف مدت یک سال ویژه نوجوانان شهر تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام دفتر مقررات صادرات و واردات مقرر شده تا پایان خرداد ماه سال جاری به میزان یک چهارم کل سهمیه سال گذشته مناطق آزاد مطابق فهرست قبلی در سامانه جامع تجارت تخصیص یافته و تقسیم‌بندی سهمیه کل سه ماهه و همچنین سهمیه پوشاک برای هر منطقه به میزان یک چهارم سهمیه سال گذشته توسط دبیرخانه شورایعالی در سامانه ثبت آماری لحاظ شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از تحقق بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد برای اولین بار در دانشگاه تهران به عنوان اقدام تحولی مهم در دانشگاه تهران نام برد و گفت: در بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، طبقه‌بندی عملیات به نحوی است که هدف‌ها شفاف‌تر بیان می‌شوند، ارزیابی بودجه آسان‌تر بوده و در روش بهایابی آن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کریدور یا راه‌گذار بین‌المللی شمال - جنوب، نام پروژه‌ی بزرگ حمل و نقل است که در پی توافق سه کشور هند، ایران و روسیه در سال 1379 (2000 میلادی)، کلید خورد. کریدور شمال - جنوب به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین کشورهای اروپایی، اسکاندیناوی و روسیه با مناطق خلیج فارس، اقیانوس هند و جنوب شرقی آسیا شناخته می‌شود و از مسیرهای راهبردی در نیم‌کره‌ی شرقی جهان است.

وب‌گاه گسترش

حضور واردات خودروها از جمله موضوعاتی است که همواره توسط کارشناسان و فعالان خودرویی مورد تأیید قرار گرفته است. آن‌ها معتقدند که حضور و تدوام واردات در کنار تولید داخلی و به علاوه احترام به حق انتخاب مشتریان، می‌تواند بازار خودرو را از وضعیت انحصاری خارج کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران عوارض وارداتی 25 قلم کالا را اعلام کرد که بر اساس آن عوارض دریافتی از هر کیلوگرم گوشت قرمز وارداتی 275 هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ضربت ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونیستی وارد شد، کف توانمندی‌های ایران بود. در مقابل، اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های رادارای و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپادهای مهاجم را عقب براند.

خبرگزاری ایرنا

کیش - ایرنا - معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: اقامت هتلی مسافرانی که پروازهای آنان به دلیل شرایط خاص طی 24 ساعت گذشته لغو شده است، تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: نارندرا مودی به چین به کرات نگاه کرده است. او به‌عنوان یک رهبر هندی دوستدار تجارت، بارها به آنجا سفر کرد تا سرمایه‌گذاری را جذب کند و ببیند کشورش چگونه می‌تواند از تحول اقتصادی همسایه‌اش درس بگیرد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، او گفت که چین «جایگاه ویژه‌ای در قلب من» دارد. مقامات چینی هم حرکت او به سمت قدرت ملی را به‌عنوان «یک ستاره سیاسی» تشویق کردند. اما اندکی پس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت حمل و نقل عراق از بسته شدن حریم هوایی این کشور و توقف تردد هوایی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نگران کسب مجوز حرفه‌ای توسط این 2 باشگاه نیستیم زیرا بسیاری از مشکلات برطرف شده و این امر خیلی نگران کننده نیست.