سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه منیبان

اجتماعی وب‌گاه منیبان

بر اساس شنیده ها مبلغ عیدی بازنشستگان و کارمندان در نیمه دوم اسفندماه 1402 واریز خواهد شد. به گزارش منیبان به نقل از روز نو؛ طبق خبرهای رسیده مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان در نیمه دوم اسفند ریخته خواهد شد. بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های اجرایی جهت تهیه لایحه بودجه 1403 ابلاغ شد.

بر اساسا شنیده ها مبلغی برای مددجویان کمیته امداد وبهزیستی برای شب یلدا منتشر شد. به گزارش منیبان به نقل از سلام نو، مشتمری بگیران حسابشان را چک کنند تا ببینند مبلغ یلدایی واریز شده است یا نه... مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دی ماه باید با احتساب 20 درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش 40 درصدی سال جاری نسبت به 1401 واریز می‌گردید.

بر اساس جدیدترین خبرها مبلغ عیدی 1403 بازنشستگان و کارمندان مشخص شد. به گزارش منیبان به نقل از روز نو؛ بخشنامه بودجه سال 1403 کل کشور از سوی سازمان برنامه و بودجه به دستگاه‌های اجرایی جهت تهیه لایحه بودجه 1403 ابلاغ شد. به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت...

مجازات جدیدی برای کسانی که پلاک خود را مخدوش می کنند در نظر گرفته شد. به گزارش منیبان به نقل از ایسنا، کسانی که تاکنون پلاک خود را مخدوش می کردند فورا این مطلب را بخوانند. سرهنگ گنجی رئیس اداره حقوقی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به تخلف پوشش و مخدوش کردن پلاک وسایل نقلیه اشاره و اظهار داشت: همانطور که در معابر و خیابان‌ها شاهد هستید تعداد معدودی...

رئیس سازمان سنجش به تازگی استعفا داده و برای این موضوع سازمان سنجش آموزش کشور توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش منیبان به نقل از رکنا، استعفای رئیس سازمان سنجش به تازگی خبرساز شده است. در این راستا سازمان سنجش آموزش کشور درباره احکام صادر شده توسط دیوان عدالت اداری برای بازگشت داوطلبان فاقد صلاحیت علمی به دانشگاه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

زاکانی شهردار تهران اظهار نظر تازه ای درباره سگ گردانی در شهر مطرح کرد. به گزارش منیبان به نقل از ایسنا، شهردار تهران نظر خود را درباره سگ گردانی در شهر مطرح کرد. شهردار تهران گفت: سگ‌کردانی در شهر کار بسیار اشتباه و غیرقانونی است مراجع قانونی باید حتما ورود کنند و فرهنگش را به نحوی تغییر دهند که اگر کسی خواست سگ‌گردانی کند، با ضوابط این کار را انجام دهد.

بلاخره بعد از مدتها نرخ بلیت مترو پرند اعلام شد. به گزارش منیبان به نقل از مهر، بعد از مدتها بلاخره نرخ بلیت مترو پرند برای نرخ کارت بلیت و بلیت تک سفره اعلام شد. برای متروی پرند همان نرخ بلیت مترو تا ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) بدون هیچ افزایشی مبالغ 13 هزار و 650 برای استفاده از کارت بلیت و 15 هزار تومان برای بلیت‌های تک سفره خواهد بود.

بر اساس شنیده ها قرار است امروز مبلغی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای شب یلدا واریز شود. به گزارش منیبان به نقل از جهان اقتصاد، با نزدیک شدن به شب یلدا بر طبق شنیده ها قرار است مبلغی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امدا بابت شب یلدا واریز شود. مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در دی ماه باید با احتساب 20 درصد افزایش نسبت به نیمه اول سال طبق برنامه افزایش...

بر اساس اطلاعات تازه از روز شنبه 2 دی ماه ساعت حرکت مترو پرند تغییر خواهد کرد. به گزارش منیبان به نقل از مهر، شاعت حرکت مترو پرند از روز شنبه 2 دی تغییر خواهد کرد. مدیرعامل شرکت متروی تهران مسعود درستی اظهار داشت: از شنبه دوم دی ماه اولین قطاری که از ایستگاه مترو شاهد (باقرشهر) به سوی پرند می‌رود، ساعت 5:30 صبح خواهد بود.

شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای خبر داد از امروز ساعت 8 صبح گاز برخی مناطق قطع می شود. به گزارش منیبان به نقل از دنیای اقتصاد، از امروز صبح ساعت 8 گاز در برخی مناطق کهکلیویه بویراحمد قطه شده است. در اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواسته شده در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

در لایحه بودجه قرار بود حقوق بازنشستگان 20 درصد لحاظ شود که در اصلاحیه بودجه این رقم تغییر کرد. به گزارش منیبان به نقل از تسنیم، در حالی که بازنشستگان دلشان را به افزایش حقوق 20 درصدی خوش کرده بودند، در اصلاحیه بودجه این رقم به 18 درصد رسید. در اصلاحیه لایحه بودجه 1403 افزایش متوسط حقوق بازنشستگان 18 درصد لحاظ شده است. بررسی لایحه بودجه اصلاحی 1403 دولت نشان می دهد افزایش متوسط 18 درصدی...

تمامی مدارس تهران برای فردا چهارشنبه 29 آذرماه در همه مقاطع تحصیلی مجازی شد. به گزارش منیبان به نقل از خبر فوری، بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فردا همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است.

بلاخره منابع مورد نیاز تامین همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد. به گزارش منیبان به نقل از ایرنا، مدتی است که اخبار زیادی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان به گوش می رسد که حالا منباع آن مشخص شده است. در اصلاحیه لایحه بودجه منابع اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شده و مقرر شده تا 50 همت از منابع درآمدی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اختصاص یابد.

مطلبی مهمی که در پیش رو دارید درباره پلاک مخدوش هایی است که احساس زرنگی می کنند و از این پس راه فرار ندارند. به گزارش منیبان به نقل از فارس، کسانی که همیشه پلاکشان را مخدوش می کنند این مطلب را با دقت بخوانید. یکی از تماشاچیان دوآتیشه فوتبال می‌گوید «وسط بازی دربی در استادیوم آزادی برایم پیامک جریمه سرعت در جاده چالوس آمد» راستش اول ترسیدم ماشینم را دزدیده باشند اما وقتی به خانه زنگ...

عصر روز گذشته یک مسافر بخاطر ورود به حریم ریلی حادثه بدی برای او رخ داد. به گزارش منیبان به نقل از اعتماد آنلاین، به علت بی احتیاطی یک مسافر روز گذشته مترو به او برخورد کرد. اخبار رسیده به خبرنگار ما بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد اما این خبر هنوز از سوی مسئولان رسمی تایید نشده است.

امروز قرار است مستمری آذرماه مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد به حساب آنها واریز شود. به گزارش منیبان، بر اساس تازه ترین اخبار رسیده امروز سه شنبه 28 آذر مستمری بهزیستی و کمیته امداد واریز خواهد شد. مدتی قبل مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد 20 درصد افزایش یافت.