پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مهابادی: از نظر بدنی با آمادگی مطلوب فاصله داریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهابادی: از نظر بدنی با آمادگی مطلوب فاصله داریم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: یکی از نکات مهم این است که از نظر بدنی با آمادگی مطلوب فاصله داریم و باید کار خودمان را در این بخش آغاز کنیم.

به گزارش ایرنا، داوود مهابادی پس از بازی امروز (جمعه) تیم فوتبال جوانان مقابل تیم سپاهان نوین اظهار داشت: بازی بسیار خوب و فیزیکی بود و فشار لازم را به تیم ما وارد کرد. در نیمه اول تعدادی از نفرات آزمایشی را وارد میدان کردیم و در نیمه دوم بعضی از بازیکنان اصلی وارد زمین شدند. در مجموع نتیجه دلخواه برای ما رسیدن به ارزیابی مناسب از توانایی بازیکنان است که به این هدف دست یافتیم. البته یکی از نکات مهم این است که از نظر بدنی به آمادگی مطلوب فاصله داریم و باید کار خودمان را در این بخش آغاز کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های اردوی اصفهان خاطرنشان کرد: کار فشرده‌ای در پیش داریم و باید از زمان باقیمانده به بهترین شکل استفاده کنیم. فردا علاوه بر تمریناتی که داریم بازی تیم‌های جوانان و امید سپاهان را می‌بینیم همچنین بازی تیم منتخب جوانان استان اصفهان که اگر نفرات شایسته‌ای را دیدیم قطعا دعوت خواهیم کرد. فرصت ما زیاد نیست و باید ارزیابی خودمان برای انتخاب نفرات را تا پایان آذر تکمیل کنیم. از ابتدای دی ماه سعی می‌کنیم فهرست تیم محدودتر شود و کارهای بدنسازی و تاکتیکی را به صورت ویژه روی نفرات اصلی آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پایان گفت: از میزبانی شایسته استان اصفهان خصوصا باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم همچنین حمایت و هماهنگی فدراسیون فوتبال. امیدوارم روز یکشنبه بازی خوبی مقابل تیم سپاهان داشته باشیم و فشار لازم به تیم ما وارد شود. این بازی‌ها برای ما فرصت بسیار خوبی است و به بالا رفتن تجربه تیم کمک می‌کند.

منبع: فدراسیون فوتبال *س_برچسب‌ها_س*