سه‌شنبه 24 مهر 1403

مهار آتش‌سوزی و نجات حیوان از رودخانه در آستارا

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مهار آتش‌سوزی و نجات حیوان از رودخانه در آستارا

آستارا - ایرنا - مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: ماموران آتش‌نشانی، آتش‌سوزی 2 باب انبار آپارتمانی را مهار کرده و یک راس گوساله گرفتار در رودخانه خلیل‌آباد را نجات دادند.

ایرج خلیلی رشید روز چهارشنبه در ایستگاه آتش نشانی آستارا اظهار کرد: آتش سوزی انبارها ظهر امروز در خیابان فارابی روی داد و آتش نشان با یک خودرو آتش نشانی، حادثه را ظرف نیم ساعت مهار کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشته اما به لوازم خانگی موجود در انبارها 200 میلیون ریال خسارت وارد شده و علت آن در دست بررسی است.

خلیلی رشید از مردم خواست در موقع آتش سوزی، نشانی دقیق را به واحد آتش نشانی ارائه و با حفظ نظم و آرامش، عوامل آتش نشانی را در مهار حادثه یاری کنند.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: امروز یک راس گوساله در حال چرا در حاشیه رودخانه خلیل آباد، داخل آب افتاده بود و نیروهای آتش نشانی با استقرار نردبان در کنار آب، حیوان را نجات و به صاحب آن تحویل دادند.

واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با 18 نیروی انسانی و هشت خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و آب رسان فعالیت می‌کند.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.

*س_برچسب‌ها_س*