پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری مهر

سیاسی خبرگزاری مهر

رئیس جمهور به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش و به منظور شرکت در رژه نیروی دریایی ارتش وارد منطقه دوم دریایی ولایت در بندرجاسک شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به اینکه در حوادث اخیر کشور نیروهای امنیت، مظلوم واقع شدند، گفت: همانطورکه مقام معظم رهبری فرمودند این اغتشاشات نیز با همدلی و همزبانی مردم حل خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات پیش رو، نوسازی نظام حکمرانی همراه با بازگشت به مردم و تاکید بر خداباوری به عنوان دو رکن اصلی فرهنگ بسیجی است.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی از جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت تقدیر به عمل آمد.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه الحاق ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستور کار قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: آمریکا می‌داند ایران به عنوان مقتدرترین قدرت منطقه لنگر ثبات جنوب غرب آسیا را حفظ کرده و بدون جمهوری اسلامی هیچ ثباتی در منطقه وجود نخواهد داشت.

وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی درگذشت وزیر امور خارجه فقید جمهوری بلاروس را تسلیت گفت.

زاهدان - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان را دیار مرزداران غیرتمند ایرانی دانست و گفت: سرباز فداکار ملت هستیم.

محمدباقر قالیباف در ارتباط ویدیویی با اردوی تیم ملی کشورمان در قطر از تلاش بازیکنان تیم ملی و کادر فنی در بازی با ولز تقدیر کرد.

سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.

مشهد فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بسیج با انگیزه بالا و توقع کم در خدمت انقلاب، اسلام و مردم است و شما می‌توانید این نیروی ارزان و کم توقع را برای خدمت به مردم مدیریت کنید.

مشهد مجمع بسیجیان مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی با صدور پیام به امیر دریادار شهرام ایرانی، هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از خانواده شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تجلیل کرد.

حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه شورای‌عالی استاندارد گفت: جلوی کم‌فروشی رسمی گرفته شود. زمانی ترازو بود و خریدار وزن کالا را می‌دید اما حالا این وظیفه سازمان استاندارد است.