چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

عضو سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر این که از کشتی خداحافظی نکرده است گفت: برای افتخارآفرینی دوباره با دوبنده تیم ملی منتظر دستور و رخصت سرمربی تیم هستم.

«میروسلاو بلاژویچ» سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درگذشت.

دیدار تدارکاتی تیم ملی بسکتبال پیش از حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی از برنامه این تیم خارج شد.

دلایلی که فدراسیون فوتبال قطر سراغ کارلوس کی‌روش مربی سابق تیم ملی ایران رفته و ماموریت جدید او با «عنابی» تشریح شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به فهرست جدید این تیم، در مورد ترکیب 16 نفره، ملاک انتخاب آنها و به ویژه دعوت از بازیکنی که پیش از این خداحافظی کرده بود، توضیح داد.

فدراسیون فوتبال عراق خبر داد تیم ملی این کشور به دنبال برگزاری بازی تدارکاتی با ایران در بغداد است.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از افزایش تعداد کاندیداهای انتخابات ریاست این فدراسیون به 6 نفر خبر داد.

تاکنون بیش از 200 تنیسور از کشورهای مختلف برای حضور در مسابقات فیوچرز به میزبانی ایران ثبت نام اولیه کرده اند در حالیکه این رقابت ها در نهایت با حضور 88 بازیکن در هر هفته برگزار خواهد شد.

طبق مصوبه مجمع فوق العاده فدراسیون شطرنج، مدال‌های جهانی و آسیایی قهرمانان این رشته معادل سابقه مدیریت برای آنها جهت ورود به انتخابات فدراسیون لحاظ خواهد شد.

دومین روز از مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برگزار می‌شود که پرسپولیس برای عقب نیفتادن از تیم‌های استقلال و سپاهان باید سه امتیاز سرنوشت‌ساز دیدار با صنعت نفت را بگیرد.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.

اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط ما ایده‌آل نیست. ما نمی‌توانیم مهاجم تعویض کنیم و یاری نگرفتیم. چیزی وجود ندارد که بخواهد باشگاه بازیکنی برای پست مهاجم بگیرد.

اهواز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فولاد سازمان‌دهی شده دفاع می‌کند و بردن این تیم ساده نیست.

آبادان - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمام سعی و تلاشمان بر این است که بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. شرایط به‌گونه‌ای است که نمی‌توان با دو جمله آن را توضیح بدهیم.

آبادان - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفت با شرایطی که دارد می‌تواند امتیازات بیشتری بگیرد. آن‌ها تیم قابل احترامی هستند و با صحبت‌هایی که کردم باید در بازی فردا تمرکز خوبی داشته باشیم.

ماهشهر - مسابقات کشتی فرنگی جام شاهد به‌عنوان یکی از مراحل چرخه انتخابی تیم ملی جوانان در ماهشهر برگزار خواهد شد.