شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

گل به خودی فولاد برای ادامه صدرنشینی و پیروزی های متوالی سپاهان اصفهان کافی بود تا این تیم فاصله اش با استقلال و پرسپولیس را به سه امتیاز برساند.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان نسبت به پنالتی گرفته شده برای استقلال واکنش نشان داد.

مهاجم تیم استقلال با بیان اینکه اشتباهات داوری در هفته های اخیر به ضرر استقلال تمام شده است گفت: پنالتی باید تکرار می شد اما داوراهمیتی به این موضوع نداد.

یحیی گل محمدی قبل از بازی با صنعت نفت آبادان در گلزار شهدای این شهر حاضر شد.

نیمه نخست بازی دو تیم فوتبال فولاد و سپاهان با تساوی به پایان رسید.

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که قرارداد الساندرا به دلیل عدم توافق بر سر توقعات طرفین تمدید نشد، گفت: تحت هر شرایطی با مربیان خارجی همکاری نمی‌کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوری ها به ضرر استقلال تمام شده است گفت: امیدوارم داوران با ساپینتو مهربان تر باشند.

قائمشهر - سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که از نتیجه بازی با پیکان رضایت ندارم، از هواداران نساجی تقدیر کرد و گفت: آن ها هودار واقعی تیم هستند.

رقابت‌های پاراتکواندو آزاد ترکیه با کسب نشان برنز حقیقت شناس به پایان رسید.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.

با به میدان رفتن دروازه بان سوم تیم فوتبال استقلال، ریکاردو ساپینتو از تمام بازیکنانش در این فصل استفاده کرد.

قائمشهر - سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نتیجه تساوی یک بر یک مقابل نساجی را عادلانه دانست و گفت: دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: وقتی یک داور مثل مانع جلوی شما می ایستد هر تاکتیکی هم در زمین پیاده کنید ثمری برای شما به همراه نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در پایان دیدار به سمت داور رفت و به شدت نسبت به قضاوت او معترض بود.

تیم فوتبال استقلال که در سه هفته اخیر لیگ برتر نتایج قابل قبولی کسب کرده است، با پیروزی در هفته نوزدهم برابر تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان، به هم امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.