یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی از اواسط ماه جاری آغاز می‌شود که متولیان کشتی با نگاهی تدارکاتی به این میدان بین المللی، همچنان در اندیشه فتح رقابتهای جهانی هستند.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.

کمیته ملی المپیک با استناد به نتیجه استعلام از کمیته بین‌المللی المپیک، کاراته را از رشته های المپیکی مجمع خود کنار گذاشت در حالیکه این اقدام می‌تواند به لغو برگزاری انتخابات منجر شود.

یکی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال به خاطر استعفا نکردن از مسئولیت سازمانی خود از گردونه این انتخابات کنار گذاشته خواهد شد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال به دنبال پیروزی برابر سپاهان است بازی در هفته اول یا آخر نباید برای آنها فرقی کند.

تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.

آخرین اردوی تیم کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی از امروز آغاز می‌شود.

فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته یک تفنگ و تپانچه بانوان از پنجشنبه، 13 مرداد ماه آغاز می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قانون گل‌های خارج از خانه را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کرد.

بدعت بد و نامیمونی که از چند فصل قبل از فوتبال ایران گذاشته شده بود و صحنه های زشتی را رقم زد، حالا قبل از شروع مسابقات و در دیدارهای تدارکاتی به چشم آمده است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم گفت: یحیی گل‌محمدی می تواند با ابزاری که در اختیار دارد خواسته هواداران که همان رسیدن به عنوان قهرمانی است را برآورده کند.

اصفهان - باشگاه سپاهان واکنش رسمی به ماجرای پخش شده از مانوئل فرناندز نشان داد.

تبریز - هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.

اصفهان - ذوب آهن در دیدار تدارکاتی با تیم دسته یکی خیبر خرم آباد به پیروزی رسید.

دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تیم ملی هندبال نوجوانان پسر ایران با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم یک تورنمنت تدارکاتی در قبرس شمالی می‌شود.