یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

هستی رضایی قهرمان موتور کراس ایران در مسابقات جهانی ترکیه به میدان خواهد رفت.

حمید سجادی وزیر ورزش ابعاد تازه ای از پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را روایت می کند که در این فیلم مشاهده می کنید.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه یکی از دلایل حواشی بوجود آمده در تیم ملی ضعف های سرمربی است گفت: فدراسیون فوتبال باید بتواند در زمان باقی مانده اختلافات را از این تیم دور کند.

انزلی - «مصطفی نائیج پور» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به ملوانان پیوست.

تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان فعال حوزه موسیقی و سرود در آستانه برگزاری مسابقات جام‌جهانی فوتبال در قالب پروژه «هم‌صدا با تیم ملی فوتبال ایران» در یک رویداد موسیقایی شرکت می‌کنند.

مهاجم برزیلی مورد نظر یحیی گل محمدی هیچ مشکلی برای عقد قرارداد با این باشگاه ندارد.

مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از صعود تاریخی شاگردانش به جمع 16 تیم برتر جهان گفت: با برتری برابر مقدونیه میزبان مسابقات دنبال صدرنشینی در گروه و صعود به دور بعد هستیم.

مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس از روز دوشنبه در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر من این پرونده، سونامی ویلموتس در ورزش کشور است. امیدوارم در فوتبالمان دیگر پرونده ویلموس 2 نداشته باشیم چون اگر اهمال کنیم، احتمال آن وجود دارد.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفت.

پرونده پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با قهرمانی دختران و نایب قهرمانی پسران کشورمان در صوفیه بسته شد.

آبادان - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود برابر ذوب آهن اصفهان به تساوی دست یافت.

دروازه بان هندبال نوجوانان دختر کشور صعود به جمع 16 تیم نهایی را تحقق یک رؤیا دانست و گفت: قبلا شاید در خواب باید دنبال صعود به جمع 16 تیم می‌بودیم اما حالا این رؤیا به واقعیت تبدیل شد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با انتقاد شدید از وضعیت نابسامان این تیم گفت: اگر قرار باشد با همین شرایط پیش برویم ما تا فرودگاه مهرآباد هم نمی‌توانیم برویم، چه برسد به پاریس!

سرمربی تیم فوتبال امید ایران انصراف این تیم از حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را اعلام کرد.

ملی‌پوشان هندبال نوجوانان دختر ایران دومین پیروزی تاریخی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کردند.