پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

متولیان کشتی روسیه سعی دارند با وجود محرومیت‌های بین المللی با استفاده از نفوذ در اتحادیه جهانی تیم این کشور را در مسابقات 2022 صربستان شرکت دهند.

امیر سرخوش در حالی فرصت اولین حضور خود در مسابقات اسنوکر بازی‌های جهانی را از دست داد که معتقد است به این راحتی نمی‌تواند تجربه رویدادی در این سطح را به دست بیاورد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه «ریکاردو ساپینتو» هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد گفت: عجیب است که او در مراسم معارفه قول 4 قهرمانی داده است.

تغییرات گسترده در لیست بازیکنان پرسپولیس با بازگشت چند مهره قدیمی به این تیم همراه شده است تا آینده سرخپوشان را در فصل آینده فوتبال باشگاهی کشور تحت تاثیر قرار بدهد.

یکی از بازیکنان باتجربه تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که این تیم مثل برخی نیاز به سروصدا در فصل نقل و انتقالات نداشته است.

تیم فوتبال استقلال یک بازیکن جدید را به خدمت گرفت و با انتشار متنی به وی خوش آمد گفت.

حسین طیبی بازیکن ایرانی از تیم فوتسال بنفیکای پرتغال جدا شد و در شرایطی که هنوز تیم فصل آینده او مشخص نیست اما از اسپانیا به مقصد آینده این بازیکن نام برده می‌شود.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال قراردادش را برای فصل آینده با این تیم تمدید کرد.

مس کرمان با تنها برد خود برابر نماینده هندوستان جایگاه هفتم مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

اهواز - بازیکن فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک با تصمیم کادر فنی به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

افزایش سرمایه 350 میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس در سازمان بورس ثبت شد.

مدافع پیشین پرسپولیس پس از دریافت رضایتنامه از این باشگاه راهی آلومینیوم اراک شد.

اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان روز دوشنبه جلسه فوری هیات مدیره را برگزار خواهند کرد.

با اعلام سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هندبال زنان ایران به رشته‌های اعزامی اضافه و در بازی‌های قونیه حضور خواهند داشت.

نخستین پیروزی تاریخ هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: اگر تحریم‌های ظالمانه هر چه زودتر برداشته شود تا بتوانیم منابع مالی را از فیفا دریافت کنیم بدون شک بخش بسیار خوبی در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.