جمعه 31 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

ملی پوشان تکواندو ایران در روز اول تورنمنت آزاد چانچئون صاحب یک مدال نقره و 4 برنز شدند.

شماره پیراهن بازیکن تازه وارد پرسپولیس برای فصل آینده لو رفت.

سه ورزشکار ایران در مسابقات موی تای که به میزبانی بیرمنگام برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

سازمان لیگ به خبر حضور یکی از اعضایش در کمیته انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس برای تعیین تکلیف آینده اش به باشگاه سرخ تهران رفت اما در پایان نشست حاضر به اظهار نظر در این مورد نشد.

انجمن صنعت ورزش ایران تشکیل و آغاز به کار کانون هماهنگی صنعت، دانش و بازار با کمک کانون علمی ریاست‌جمهوری در برنامه دارد.

مربی بدنساز استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی جدایی اش از این تیم را تایید کرد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: بعد از بازی با قزاقستان در جام جهانی لیتوانی تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفتم و این تصمیم ارتباطی به عدم دعوتم از سوی شمسایی نداشت.

انزلی - تیم ملوان بندرانزلی با صعود به لیگ برتر با چالش بازسازی ورزشگاه تختی برای میزبانی از تیم ها مواجه است و با توجه به فرصت کم باقیمانده تا آغاز لیگ مسئولان باید جهادی وارد عمل شوند.

دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی با بیان این که بیمه بیکاری برای نخستین بار برای مربیان و مدرسان در نظر گرفته شده است به تشریح این طرح پرداخت.

مسابقات شطرنج ارمنستان یادبود پتروسیان با قهرمانی محمد امین طباطبایی به پایان رسید.

با اینکه مدیران استقلال و سرمربی جدید این تیم تمایلی به جدایی حسین زاده ندارند، اما او در مسیر حضور در فوتبال اروپا قرار دارد.

مدیر اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است چرخ کشتی با این بودجه‌ها نمی‌چرخد و اختلاف نظر بین متولیان کشتی و مسئولان وزارت ورزش به هیچ عنوان شخصی نیست.

سرمربی تیم ملی تیروکمان ایران در بخش کامپوند ضمن اشاره به نتایج این تیم در جام جهانی، به ناپدید شدن تجهیزات یکی از ملی‌پوشان در فرودگاه فرانسه اشاره کرد و تاثیری که روی عملکردش داشت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با جذب و تمدید دو سه بازیکن نمی‌توان گفت اتفاق خاصی در نقل و انتقالات استقلال افتاده و آجورلو هنوز کارهای زیادی در این رابطه دارد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و به احتمال فراوان امروز قراردادش را با این تیم امضا خواهد کرد.