یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

در حالی که جواد نکونام سرمربی فولاد رسما اعلام کرد خواهان به خدمت گرفتن وریا غفوری است، یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری نیز خواهان جذب این بازیکن شد.

اردوی تیم کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز 6 تیرماه در تهران آغاز خواهدشد.

هافبک ازبکستانی تیم استقلال مورد تایید سرمربی جدید این تیم قرار دارد و می‌تواند برای فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود فشار برخی پیشکسوتان فعلا تصمیمی به استفاده از آنها در کادرفنی خود ندارد.

تیم ملی والیبال نشسته در شرایطی در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت خواهد کرد که چهار بازیکن پارالمپیکی این تیم از ترکیب اعزامی کنار گذاشته شده اند.

آزادکار با تجربه تیم ملی کشتی ایران که میادین بزرگی را تجربه کرده با تغییر وزن و قهرمانی در جام تختی برای مدعیان وزن 61 کیلوگرم خط و نشان کشید.

ملی‌پوش 24 ساله تیم شمشیربازی اسلحه سابر که یکی از بهترین‌های این تیم در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا بود تاکید دارد که شانس کسب مدال در مسابقات پیش روی قهرمانی جهان را دارد.

اهواز - مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال تهران پس از توافق با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با این برای حضور در لیگ برتر فصل آینده قرارداد امضا کرد.

واکنش های مربیان و اهالی فوتبال به نحو قضاوت داوران لیگ برتر را در این فیلم مشاهده کنید.

دومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت (ریس) امروز در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در مسابقه با آمریکا، گفت: ایرانی‌ها روز گذشته پیروزی فوق العاده‌ای برابر آمریکا داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که بازیکنانش خوب جنگیدند، گفت: رقابت نزدیکی با برزیل داشتیم اما این تیم با تمام قدرت بازی کرد و در لحظات پایانی پخته‌تر و کم اشتباه تر بود.

تیم ملی والیبال ایران که با پیروزی قاطع برابر آمریکا به لیگ ملت ها برگشت و روحیه بالایی داشت، در دیدار با یکی از بهترین های جهان هم خوب ظاهر شد اما با اختلافی نزدیک نتیجه را واگذار کرد.

اصفهان - میلاد زکی پور گزینه دفاع چپ پرسپولیس با عقد قراردادی به سپاهان پیوست.

اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان برای فصل آینده لیگ دسته اول بعد از توافق با مسئولان این باشگاه قرارداد جدید امضا کرد.

فدراسیون فوتبال به اظهارات و اتهامات وارده عضو هیات مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد.