پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری مهر

ورزشی خبرگزاری مهر

طبق مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک از روز 5 مرداد آغاز خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر ادبیات رئیس فدراسیون کشتی باب شود باید فاتحه ورزش را خواند.

بیست و پنجمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی با برگزاری مسابقات اوزان سوم و ششم به پایان می‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران که در دو هفته ابتدایی لیگ ملت های والیبال نوسان زیادی داشته است، در شرایطی خود را برای حضور در هفته سوم آماده می کند که چند تغییر خواهد داشت.

به گفته سفیر ایران در کشور پرتغال، وزاری خارجه ایران و پرتغال سال گذشته در حاشیه جلسه سازمان ملل صحبت خود را با مهدی طارمی مهاجم پورتو و بحث فوتبال آغاز کرده‌اند!

دبیر سابق فدراسیون تنیس روی میز با یک مسئولیت جدید به این فدراسیون برگشت.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری با اشاره به برگزاری جشنواره های اوقات فراغت و فعالیت های ورزشی محلات شهر تهران گفت: برگزاری این جشنواره ها پیامدهای بزرگی برای تهران خواهد داشت.

احتمال اینکه امروز سجاد شهباززاده قرارداد جدید خود را با استقلال به امضا برساند وجود دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا در فیفادی نیست و باید از همین حالا برای در اختیار داشتن دو لژیونرمان با باشگاه‌هایشان مذاکره کنیم.

مدیران استقلال مترصد آن هستند تا وضعیت ستاره جوان و ملی پوش خود را هرچه سریعتر روشن نمایند.

تیم ملی تکواندو بانوان ایران با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز با ثبت نتیجه‌ای درخشان در مسابقات قهرمانی آسیا، در آستانه تاریخ‌سازی قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به بحث معاوضه بازیکن این تیم با بازیکن استقلال واکنش نشان داد و درباره خبر مذاکره با پیام نیازمند توضیحاتی داد.

فرایند ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت برخط و از طریق سامانه مربوطه انجام خواهد شد و داوطلبان پس از ثبت نام به منظور تحویل مدارک و مستندات در محل فدراسیون حضور پیدا می کنند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه ساپینتو بدون تجربه کار در ایران صحبت‌های عجیبی را مطرح کرده است، گفت: قول 4 قهرمانی او برای همه شگفت انگیز بود.

آخرین دیدار ملی‌پوشان جوانان دختر ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با قبول شکست برابر تیم مدعی سوئد برگزار شد.