دوشنبه 9 مهر 1403

مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران تمدید شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه تهران تمدید شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران را تا 10 اردیبهشت ماه 1403 تمدید کرد. دانشجویان روزانه غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال 1401 به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامه اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا 10 اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، مهلت ثبت‌نام خوابگاه‌های متاهلین دانشگاه تهران را تا 10 اردیبهشت ماه 1403 تمدید کرد.

دانشجویان روزانه غیربومی (مقاطع دکتری و کارشناسی ورودی سال 1401 به بعد و مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1402) واجد شرایط ثبت‌نام با توجه به شیوه‌نامه اسکان در خوابگاه‌های متأهلین (دریافت از اینجا) می‌توانند تا 10 اردیبهشت ماه 1403 با مراجعه به سامانه خوابگاهی به آدرس dorm.ut.ac.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، این ثبت‌نام به منزله اسکان نبوده و فقط برای امتیاز دهی و اولویت‌بندی اسکان در خوابگاه متأهلین بر مبنای مدارک بارگذاری شده و مستند به شیوه‌نامه اسکان دانشجویان متأهل صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است چنانچه در دوره قبل ثبت نام کرده و خوابگاه به شما تعلق نگرفته است، در صورتی‌که شرایط لازم را دارید، ضروری است مجدد در این فراخوان ثبت‌نام کنید.