شنبه 15 اردیبهشت 1403

مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد

بر اساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره تا ظهر فردا یکشنبه 2 اردیبهشت تمدید شد.

با توجه به استقبال علاقمندان به حضور در بخش‌های داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون مهلت دریافت آثار این پنج بخش از هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز (طنزپهلو) تا ساعت 12 ظهر فردا یکشنبه 2 اردیبهشت تمدید شد.

دبیر خانه جشنواره ملی طنز پهلو پیش‌تر اعلام کرده بود متقاضیان آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و...)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی مورد نظر آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان سه شنبه 11 اردیبهشت در شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سایر حوزه ها