یک‌شنبه 15 مهر 1403

موادغذایی فاسد همچنان در سوله های بحرانِ پایتخت / تکلیف سوله ها را روشن کنید!

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
موادغذایی فاسد همچنان در سوله های بحرانِ پایتخت / تکلیف سوله ها را روشن کنید!

امانی گفت: متاسفانه در سوله ها تاریخ مواد غذایی گذشته و فاسد است، تعدادی از این سوله ها هم استفاده ای جدا از کاربری خود دارد.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: خوشبختانه در این دوره سازمان مدیریت بحران به ایمنی توجه بسیار زیادی داشته و به تازگی قرارگاهی هم برای بحث بحران و ایمنی راه اندازی کرده است که ریاست آن با شهردار است و حرکت بسیار پسندیده ای است.

وی افزود: این کار خوب وقتی نتیجه می دهد که خروجی های آن را در سطح شهر ببینیم، به نظر من یکی از اقدامات این است که باید تکلیف سوله های بحران در پایتخت روشن شود قرار بود در هر محله یک سوله بحران وجود داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: تعداد سوله های بحران در تهران به اندازه کافی نیست و متاسفانه در همان سوله های جدید هم تاریخ مواد غذایی گذشته و فاسد است و به روز نشده است همچنین تعدادی از این سوله ها هم استفاده ای جدا از کاربری خود دارد.

امانی یادآور شد: سوله ها باید آماده بهره برداری شود اما شهردار تهران هیچ گزارشی به ما ارائه نکرده است و اطلاعاتی نداریم، تهران یک شهر ناایمن است و در معرض سیل، طوفان و زلزله است که شهرداری باید توجه کند.

گفتنی است باشگاه خبرنگاران جوان این سوژه را در اوایل شروع کار مدیریت شهری پیگیری کرده بود و طبق این مصاحبه جدید، هنوز اتفاق جدیدی برای سوله های بحران رخ نداده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری