دوشنبه 7 آبان 1403

مودریچ تابستان از رئال جدا می‌شود / آخرین روزهای یک اسطوره در رئال مادرید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مودریچ تابستان از رئال جدا می‌شود / آخرین روزهای یک اسطوره در رئال مادرید

با وجود شایعاتی درباره ماندگار شدن لوکا مودریچ در رئال مادرید، موندو دپورتیوو می‌گوید خداحافظی او با رئال لحظه به لحظه نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز گذشته روزنامه‌های شهر مادرید مدعی بودند که ناراحتی لوکا مودریچ از شرایط خود در رئال بعد از صحبتهای او با کارلو آنچلوتی رفع شده و ستاره کروات فصل آینده را هم با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

اما موندو دپورتیوو امروز در گزارشی این شایعات را رد کرد و گفت خداحافظی مودریچ 38ساله با رئال نزدیک است. قرارداد مودریچ با رئال تابستان آینده به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه هیچ قصدی برای تمدید با این ستاره کروات ندارند.

موردیچ در تابستان 2012 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و بعد از سالها درخشش با پیراهن سفیدرنگ این تیم به یکی از اسطوره‌های تاریخ رئال تبدیل شد. موندو می‌گوید بر خلاف شایعات روزنامه‌های مادرید، رئال و مودریچ برای جدایی او در تابستان پیش رو به توافق رسیده‌اند و حتی رئال قصد دارد برای خداحافظی او به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه برنامه خداحافظی باشکوهی ترتیب دهد.

مودریچ تابستان گذشته پیشنهادهایی برای ترک رئال داشت ولی تصمیم گرفت بماند و برای راه یافتن به ترکیب اصلی آنچلوتی بجنگد. اما تلاشهای مودریچ بی‌فایده بود و سرمربی رئال حاضر نیست او را به عنوان بازیکن فیکس به زمین بفرستد.

ستاره کروات آینده فوتبالی خود را یا مثل لیونل مسی در آمریکا و یا مثل کریستیانو رونالدو در عربستان دنبال خواهد کرد. تابستان گذشته باشگاه‌های عربستانی تلاش زیادی برای جذب مودریچ داشتند و احتمالا بار دیگر با پیشنهادهای نجومی از راه خواهند رسید.

مودریچ تابستان از رئال جدا می‌شود / آخرین روزهای یک اسطوره در رئال مادرید 2