شنبه 17 شهریور 1403

موراتا: اگر اینیستا نبود قهرمان اروپا نمی‌شدم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
موراتا: اگر اینیستا نبود قهرمان اروپا نمی‌شدم!

آلوارو موراتا، کاپیتان اسپانیا، قهرمانی را یورو را به آندری اینیستا و بویان کرکیچ تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا اعلام کرد که اگر درخواست آندرس اینیستا نبود از تیم ملی خداحافظی می‌کرد و در یورو 2024 شرکت نمی‌کرد.

تیم ملی اسپانیا امشب به میزبانی ورزشگاه المپیک برلین به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آلوارو موراتا پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: "مایلم از همه افرادی که به ما ایمان داشتند تشکر کنم، ما از همان لحظه اول این را احساس کردیم. انرژی مثبت منجر به اتفاقات مثبت می‌شود. امیدوارم به این تیم افتخار کنند، شما جوانان 17 و 21 ساله تیم ما را دیدید. من در ابتدای یورو ادعا کردم که ما ستاره‌های زیادی داریم."

کسب جام قهرمانی یورو؟ از زمانی که 14 یا 15 ساله بودم که بازی برای تیم ملی را شروع کردم، همیشه به آن فکر می‌کردم. فقط می‌توانم از همه، هم تیمی‌هایم، به‌ویژه کسانی که به ما کمک کردند تا به اینجا برسیم، تشکر کنم.

قهرمانی را به چه کسی هدیه می‌کنی؟ من می‌خواهم این جام به آندرس اینیستا اهدا کنم، اگر او نبود من در این یورو بازی نمی‌کردم و همچنین بویان کرکیچ. به نظرم این جام را به خانواده‌ام، و همچنین به آندرس و بویان که تا حد زیادی دلیل حضورم در یورو بودند، تقدیم می‌کنم.

موراتا: اگر اینیستا نبود قهرمان اروپا نمی‌شدم! 2