شنبه 29 اردیبهشت 1403

موسیقی

موسیقی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فدراسیون کشتی فرانسه به‌صورت رسمی از رضا یزدانی قهرمان نامدار جهان برای برگزاری یک اردوی آموزشی در پاریس دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

حسین علیزاده معتقد است که فرهنگ شریف در نوازندگی شیوه‌ای خاص خود را داشت که با آن موسیقی را برای مخاطب نقاشی می‌کرد.

خبرگزاری تسنیم

عباس گادژی ماگمادوف که روز دوشنبه در بخارست قهرمان وزن 61 کیلوگرم اروپا شد، برای همراهی تیم بانک شهر وارد ایران خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

غوغای عشق بازان آلبومی بد که محمدرضا شجریان و همایون شجریان به صورت مشترک در سال 1385 در چارچوب گروه آوا به سرپرستی و آهنگسازی سعید فرج‌پوری اجرا کردند. بر اساس همین آلبوم، کنسرت غوغای عشق بازان در سال 1386 برگزار شد. بخش‌هایی از تمرینات خصوصی محمدرضا شجریان، همایون شجریان و گروه آوا، یک هفته قبل از کنسرت غوغای عشق بازان را می‌بینید که در آن لحظات خاصی ثبت شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با پایان یافتن سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فعالان موسیقی به جریان عادی برگزاری کنسرت برگشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - علی حامدین، دولتمند خالف موسیقی‌دان، نوازنده و خواننده تاجیک صبح امروز 30 بهمن‌ماه در 74 سالگی بعد از مدت‌ها مبارزه با سرطان درگذشت. وی همچنین استاد موسیقی محلی جنوب تاجیکستان بود که «فلک» نام دارد. فلک موسیقیِ مردمی است که سال‌ها است آواز‌های آن که قرن‌ها سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل شده، اجرا می‌شود. درگذشت این خواننده سبب شد مروری...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «راز عشق» به آهنگسازی محمد ساعد و خوانندگی شهرام ناظری همزمان با سالروز تولد این هنرمند و تجلیل از علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و رونمایی از «شمس و مولانا» از سازهای ساخته شده توسط مجید صفری یکشنبه - 29 بهمن ماه با حضور بزرگانی چون محمدرضا درویشی، حمیدرضا عاطفی، داود گنجه‌ای، محمدرضا درویشی، مجید صفری، غلام‌حسن کشاورز افشاری، هنگامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر از از افتتاح یک سالن موسیقی در شهر یزد با حضور رییس جمهور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: برای سال آینده دوستان پیش‌بینی کردند بخش‌های مستقلی مثل «پاپ» به بخش رقابتی جشنواره موسیقی فجر اضافه شود.

وب‌گاه عصر ایران

از اسماعیلی سوال شد که آیا قرار نیست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ به سازمانی مانند سازمان سینمایی ارتقا داده شود؟ که او پاسخ داد: دوستان پیشنهاد تشکیل سازمان هنر را در اصلاح تشکیلاتی وزارت ارشاد اسلامی داده‌اند، اعم از موسیقی و تئاتر که در حال بررسی است و اگر این موضوع فرصت‌های جدیدی ایجاد کند قطعا عمل می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر شامگاه روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با معرفی برگزیدگان در تالار وحدت تهران به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به افتتاح سالن‌های موسیقی در کشور در دو سال گذشته، گفت: به‌زودی ارکستر ملی ایران به یزد می‌رود و همزمان یکی از زیباترین و مجهزترین سالن‌های موسیقی کشور در این استان افتتاح خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش هایی از تمرینات محمدرضا شجریان، همایون شجریان و گروه آوا، یک هفته قبل از کنسرت "غوغای عشق بازان"سال 1386 را ببینید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اختتامیه سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با حضور مسئولان فرهنگی در تالار وحدت برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین نشست ادبی «عصر آدینه»، جمعه 27 بهمن 1402 ساعت 16 در سالن استاد امیرخانی برگزار شد. حسنا محمدزاده (بخش شعر)، سید عباس سجادی (بخش موسیقی) و مهدی خاکی فیروز (بخش کتاب) مهمانان دومین نشست «عصر آدینه» بودند. مدیریت و اجرای این نشست برعهده سعید بیابانکی (شاعر و نویسنده) میزبان و بابک نبی (نویسنده) بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری منوچهر صهبائی در آخرین شب از سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت روی صحنه رفت.